Ik was al 3 dagen overtijd en had echt het gevoel dat het raak was. Helaas weer niet dus Op naar de volgende rond en de gyn deze maand.
mjah lautje, ze kunnen idd niets zien en ook niets doen. Maar de tact waarmee het gebracht wordt mag nog aan gesleuteld worden. heb je wel al een datum staan voor een echo? zo nog ff plee stomen en dan is beneden weer schoon en dan naar puinhoop boven.. zucht
net wat limmeke zegt, kunnen ook niets doen maar de tact is meestal ver te zoeken... natuurlijk weten WIJ als geen ander dat het VAAK fout gaat maar dat wil nog niet zeggen dat je me dit op deze toon hoeft te zeggen! :x thnx Jedidjah zo voel ik me idd :thumbdown:
@ limm: dat is idd wel handig ja, die ovutesten.. tenminste, lijkt mij wel... tempen is wel te doen als je onregelmatig leeft, maar dat moet je echt willen.. als je nu al denkt dat t niet gaat werken, moet je der al helemaal niet aan beginnen! groot gelijk dus! @ gieg: *dikke knuff* echt balen.. @ jedid: is het gezellig met jezelf?!? hahaha.. LOL!
Dank jullie wel, heb net ff staan brullen, nu gaat t wel weer. Volgende week woensdag echo met 6 en halve week kunnen ze hopelijk wat zien.
Ja ik had het enorm gezelli met mezelf, maar vind het leuker dat jullie er zijn. Ik was ff afgeleid door een ander forum ... Lang leven mijn verslaving... ik heb nog niets gedaan voor school :x
het lukt niet meer.... hij is bijna af... echt de laatste dingen moeten nog gebeuren, maar ik kan me er niet toe zetten...
plee ook schoon, trap naar boven gezogen.. zo maar eens even onder douche oerwoud waxen.. en dan eens gaan nadenken wat ik vanavond op tafel zet.. denk indisch, heb ik wel zin in