@debsje, ja zeker, kon al niet meer zonder augustud nod de laatste tijd! @ natjes, goedemorgen! Ik weet nog steeds niks, vanochtend weer negatest en toen in tranen de huisarts gebeld dat ik langs wil komen. Want ze zou me nu doorsturen omdat ik al een jaar bezig ben. Moest eigenlijk volgende week een afspraak maken maar ik trok 't vanochtend gewoon echt niet meer. Wat is dat toch met overtijd en nega, dat kan ook een cyste zijn heb ik hier en daar gelezen, toch? Man man man, wat een onzekerheid allemaal..
Vorige keer toen ik overtijd was, was het een persisterend follikel, dan kan je indd lang wachten zonder hulp Ik ga volgende week naar de gyn voor onderzoek, ben nu weer overtijd ( 12 dagen geloof ik) vind het wel best en ga niet meer afwachten, vind ik echt zonde van mijn tijd! Hoop datjij ook snel meer duidelijkheid hebt meis!
goedemorgen dames ik heb het ook gevonden wat goed dat we hier met zijn allen verder kunnen kletsen zeg ! blijft onze bus toch open. Tot alles roze is ! hoe is het verder met iedereen debsje heb jij al gestest ?
ik hoop voor je dat je snel wat zekerheid hebt wat vervelend dat wachten zeg. heb je deze week een afspraak kunnen regelen bij de huisarts?
Weet nog dat ik voor je had opgezocht wat dat persisterend follikel was hihi..vreemd allemaal, wat je lichaam allemaal kan doen. Ja kan ik me voorstellen hoor, is ook zonde van je tijd. Goed dat je gaat, je wil natuurlijk liefst zo snel mogelijk weten wat er allemaal in je lijf gebeurt. Succes alvast bij de gyn, hoop dat je gewoon een eigenwijs zich verstoppend beebje hebt! Hoop 't ook, ik moet zo om 11 uur weer bellen om te kijken of en wanneer ik terecht kan.
ben zo benieuwd wie er onverwacht tot nog roze wordt Was net kleding aan het wegleggen in de kast... breekt zo'n schroef af waar die plank op leunt... lazert alles naar beneden! Aaaaaaargghhhhhhh :x Moet er dus eerst nieuwe schroef in zien te jassen en dan alles opnieuw opvouwen..laat het nou ook net de plank zijn waar al hubbie zijn shirts op liggen..bah (stuk of 50 )
Natjes.. nooit gehoord van: schaaaaaatje, de kast is stoek.. wil je die ff maken, al JOUW shirts zijn naar beneden geflikkert.. werkt hire heel goed en vouwt die zelf alles op
heb vanmorgen getest Hartstikke nega (dus wordt gewoon een WODtje ) kreeg wel heeeel lief smsje van mannetje vanmorgen
@ small, nee he. En hoe zit dat met jouw cyclus, ben je net gestopt met anticonceptie? @ limmeke, dat zou ik hier echt niet voor elkaar krijgen hihi, hij kan niet eens zijn eigen shirts vouwen!
@ Nour, ja net gestopt... 60 dgn geleden laatste bloeding gehad van pil....... duurt wel lang dat wachten
@limmeke: heb ook niks opgevouwen. Heb er een schroef in geplugd en alles er weer in gepropt Wens hem veel succes.. haha
@ small, duurt lang ja, ik snap echt niet waarom ze niet gewoon even mee willen kijken met vrouwen als 't zo lang duurt. Zou een hele hoop stress en ziektes die door stress komen schelen!