ik heb ook een keer positief getest en toen belde ik ook mijn gyn en de huisarts en die zeiden dat je gewoon bloedverlies kan hebben,en ja ook een maandverband vol! maar bij is was het vruchje al weg. maar snap je volkomen ik zou het ook dood eng vinden!
wat voor gevoel heb je erzelf bij lautje? dat het ondanks het bruin/roze goed zit? Zolang je geen rood hebt met stolsels kan het idd zijn dat je wekenlang bruin/roze verlies hebt terwijl het beebje gewoon lekker in je zit.
Ik weet het echt niet, heb ook ongi gevoel maak me heel erg ongerust, loop constant te brullen, hoop dat het goed gaat, in ieder geval geen grote hoeveelheden bloed en ook geen stolsels
hey dames, lautje, wat vreselijk die onzekerheid! Ik ga voor je duimen hoor! HOe is het verder met iedereen? Ik zit nog te wachten. Heb aan de ene kant het idee dat mn ongi eraan komt, aan de andere kant hoop ik natuurlijk op roze! Ik heb niet echt ergens last van, alleen sinds gister steken in mn borsten... herkent iemand dat? Nog nooit gehad. groetjes jolan
@Giegel, jee ik had ook echt gedacht dat jij zwanger zou zijn! Balen meid @ Nour en Esmeem, Jullie maken het wel spannend zeg... @Renmark, beterschap @Jedid, whahahaha jij weet jezelf ook wel te vermaken he @lautje, jemig dat komt ook even rauw op je dak vallen. Ik duim voor je dat het goed gaat. Dikke knuffel voor jou. Hier belde net mijn vriendin op om te zetten dat ze vanochtend is bevallen van een dochtertje. Maud. Bevalling was niet helemaal geweldig maar ja welke is dat wel denk ik dan? Als ik die verhalen dan hoor, krijgik het wel even benauwd moet ik zeggen. Ik probeer het maar uit mijn hoofd te bannen. Vind het trouwens een hele mooie meisjesnaam. Ik ga zo naar mijn eerste cursusavond voor digitale fotografie. Ben benieuwd.
Hoewel ik eerder op de dag alleen maar wat baalde, ben ik er nu strontchagrijnig door geworden Dat ik op korte termijn een afspraak heb kunnen maken bij de gyn vind ik wel fijn, maar het veranderd op dit moment mijn humeur niet echt. M'n man kreeg de volle laag toen hij thuiskwam en vroeg wat we gingen eten Dat je het benauwd krijgt als je die bevallingsverhalen hoort of leest is niet zo gek, maar hoe vreemd het ook klinkt....het is iets wat je 'vergeet' na de bevalling. Ook komt er een soort oerkracht over je heen waardoor je het kan. Anders zou niemand beginnen aan een 2e of zoals ik aan een 3e
he meisjes, heb al bijna hele dag hoofdpijn..... Ben het met Giegel eens, tijdens bevalling dacht ik; wat een onwijze pijn, ben echt gek.... maar erna vervaagd de pijn al weer.... je kan hierinneren dat je pijn had maar de intensiteit niet. (ik had een weeenstorm, geen tijd om op adem te komen todat ik eindelijke verdoving kreeg) En nu dus gewoon vrolijk voor de 2e, je weet dat je onwijze pijn had, maar dat jet het redelijk snel "vergeet". Wel je goed laten verwennen/verzorgen in je kraamweek
oja, toen ik dat vertelde aan vriendinnen tijdens een meidendag, eengtje was net 2 mnd ervoor bevallen. Zei ze dat ik voor mezelf moest spreken (erg bitchy) wat dat was bij haar helamal niet zo.... Ja hormonen gaan langzaam uit je lijf, vooral als je nog bv hgeeft (dan kan dat bitchy nog lang duren....) Ander voorbeeld: Meisje op mijn zwgym, was boos en woedend na der bevalling zou niks meeer in of uit komen. Was genoeg geweest (pijn etc) En wie was er als eerst zwanger voor de 2e.... ja jullie raden het al, zij.
Ik ben beide keren zonder pijnstilling en met weeenstorm bevallen (ingeleide bevallingen). Bij de laatste heb ik heel hard gegild dat ik dat nooit meer wilde! Jullie weten hoe ik er nu over denk
ooo bevallingen.. hier ook meteen fel erin.. in tegenstelling tot Gieg ben ik de pijn niet vergeten hahaha ( ff lekker opbeurend voor de zwangeren onder ons) maaaaar heeft me niet weerhouden er nog keer voor te gaan hoor.. ondanks de pijn zorgt je lichaam er echt wel voor dat je de pijn kan verdragen.. dus komt allemaal goed hehehe
Ik ben de freak van ons: vond het lekkere pijn. Vroeg meteen na bevalling aan man: wanneer weer schat. Ja ok, zo'n freak ben ik ook weer niet: het doet walgelijk pijn weten we allemaal, maar het voelt zo oerrrrr, zo sterk. Voelde me echt een soort supervrouw en had meteen respect voor iedereen die het voor mij en na mij deed. en wat je krijgt, OEH wat een beloning. Nee dan die stomme menstruatiepijn die niets oplevert. Denk aan je Lautje. Moet zeggen dat ik me zelf ook niet echt jofel voel: tietjes weer slap en geen plasdrang. Giegel en Milla: r.e.sp.e.c.t
(En ja ook weestorm: binnen 4 uur uit en thuis, van eerste krampje tot laatste pers) Hoop nu weer op zo'n mazzel
Dat lijkt mij ook wel wat, een bevalling van 4 uurtjes Mijn laatste bevalling duurde 1,5 uur en dat was mij wat te snel hihihi Eerst maar zien dat ik zwanger word Vreemde is dat ik amper meer ongi ben.........snap er niks meer van, want anders loop ik altijd meteen helemaal leeg en dat 6 dagen lang.
Ja daar lijkt het wel op. Heb ik nog nooit gehad Vanmiddag nog maandverband vol en nu een spoortje (sorry voor de details )
Hihihi ik ga niet weer piesen in een potje, heb ik vanmorgen nog gedaan. Maar zal geen bacardi/cola gaan drinken vanavond