Ja vanmorgen negatief getest, dus zal niet zwanger zijn lijkt mij. Maar het is wel vreemd allemaal Zie wel wat er morgen gebeurt........
Hihihi ik heb een binnenpretje Stel ik ben wel zwanger, dan zit ik met 7 weken zwangerschap bij de gyn en wordt het een heel ander verhaal dan waar de afspraak voor is gemaakt 8) Maar dat zal wel niet het geval zijn
@ gieg: altijd positief blijven denken @ smally: humzzz ik heb ook al de hele dag hoofdpijn. ik heb net heerlijk twee uur op de bank geslapen en ik ga zo verder in mijn bedje... maar eerst ff mijn boekje uitlezen...
las al dat het weer even tegenvallen was, weer aan het werk gaan.... Natuurlijk heeeeel normaal Verder alles goed, al foto's van je vader zijn bruiloft?
Goedemorgen! Ik ben gisteravond nog naar de huisartsenpost geweest, het bloed was gestopt maar had zo'n buikpijn. Voelde me enigszins voor schut staan de buikpijn wordt namelijk waarschijnlijk veroorzaakt door een simpele blaasontsteking. Heb antibioticakuur, vanmorgen is de buikpijn al wat minder en geen bloed.... Jullie medeleven en duimen heeft geholpen!
dat is goed nieuws lautje, en hoezo voor schut staan? er werd tenminste iets aangetoond dus.. ik werd net gebeld door een pissige planning.. waarom ik niet bij een client was... ik zeg misschien omdat ik vandaag volgens rooster neimand heb? hahaha, stom wijf. ik zeg maar ik wil wel ff paar uur gaan hoor.. als ik gedoucht ben enzo. vond ze niet leuk dus ik ben ff werken doeii
Gelukig dat he tbloeden gestopt is. Je staat echt niet voorschut hoor, hoe kan je nou ruiken dat je een blaasontstekking hebt... niet dus. Dus goed dat je langs bent geweest. Strekte, en hopelijk weer snel helemaal in shape
Ehm... weet niet meer, maar voelde op dat moment respect. Zou terug moeten lezen. En dat laat de baas niet toe. Vergaderen! Fijne dag!
Hoi meiden, ik ben ook weer terug van weggeweest! Heb ik grote dingen gemist hier? Zelf ben ik ongesteld geworden, was toch wel even een teleurstelling moet ik zeggen, want had echt helemaal geen voortekenen zoals anders.