pff zak al leeg vraagt ze... nee hoor.. maar wel al 6 opgebruikt.. denk laat ik eens vroeg beginnen met testen
ook via die site waar limmetje en ik ze bestelt hebben gieg? warene cht niet duur en moet zeggen ze bevallen me uitstekend zekers voor die prijs mijn wod zit er weer op na vandaag dus ga ook vanaf morgen maar us beginnen..lekker vroeg bne ik in iedergeval op tijd om hem te spotten heb er toch meer dan zat hihihi
heb tot nu toe elke dag een heel vaag streepje.. en vandaag nog steeds vaag maar weer iets minder vaag dan gisteren.. dus ik ben benieuwd.
dan zul je ze wel snel binnen hebbe gieg..bij limmetje waren ze er ook binnen notime das goed nieuws lim ....wordt manlief al gek van je dat je alle dagen klussen wil hahahahah
Neu.. die vraagt wel of ik ei al gevonden heb haha.. ik zeg nee, nog niet.. moet duidelijke streep hebben.. van de week zette hij de stoelverwarming aan.. om eitje warm te houden.. ik zeg jij gek.. eitje hoeft niet gekookt hahahahaha maar volgens calc valt mijn vruchtbare tijd deze week, en gedurende doordeweekse dagen is het klusgehalte hier laag.. beide erg moe etc.. maar goed, als ik hem in oor fluister dat Calimero gevonden is, dan offert die zich graag op.
hoeveel kosten ze nu per stuk dan? omgerekend in euro's en met de verzendkosten? welk pakket hebben jullie besteld? ik ben helemaal nog niet met ovulatietesten bezig, maar wil me er wel in verdiepen voor het geval ik er mee wil beginnen...
ik heb die van de link die ik hier net neergezet heb besteld...100 stuks in totaal waarvan ik er 75 ovu's en 25 zw testen heb besteld...totaal samen 23.78
Heee meiden, Ben even weg geweest, maar had het gewoon erg druk. Kom net terug van mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Met de buikecho konden we helaas niets vinden, maar vaginaal was er wel degelijk weefsel, met kloppen hartje! Wat heet, mijn kindje ging tekeer Nu wel een antwoord op de late positest: ik ben pas 7 weken zwanger ipv 8,5. Maar goed, zolang het goed is, ben ik blij. Na 12 weken zien we wel weer verder. 13 oktober mag ik terugkomen! PS: heb niets hiervoor gelezen, dus excuus als ik een beetje met de deur in huis val...
@ Juud: heb je dan later dan gedacht dus je eisprong gehad, of latere innesteling? Voel jij je eisprong eigenlijk? Hoe lang ben je dan doorgegaan met vrijen?