@ Juud, klopt dus precies met je posi testen, 11 dagen minder lang zwanger dan je dacht, precies je aantal dagen dat je na NOD posi testte. Wat fijn dat het hartje klopt Hoera
Ik heb geen idee of ik mijn eisprong voel, want daar let ik nooit zo op. Ik probeer wel te letten op de afscheiding. Heel eerlijk gezegd vond ik dat deze keer ook maar onduidelijk, dus ik had niet heel veel houvast. Wij vrijen normaal gesproken zo'n 2 á 3 keer per week, en we proberen wel extra te doen tijdens vruchtbare dagen. Maar kennelijk was ons 'normale ritme' ook genoeg!
Ben ook heel blij dat het hartje klopt, en natuurlijk was het best naar dat ze met de buikecho helemaal niets vond....
voel eisprong pas als die geweest is.. en afscheiding.. eh..tja.. dat drama van vorige maand kennen we nu wel hahahaha. heb nu ovu testjes.. eens kieke of die licht in duisternis brengen in mijn laatste poging voor komende maanden
hoeveel van die dingen heb je gekocht limmeke? in combinatie met zwangerschapstesten ook? en wat was je dan kwijt?
hmmmm, ik zal er wel overheen kijken, maar vind alles alleen in ponden, niet in euro's.... dit pakket heb je dan zelf samengesteld? en heb je dan de extra gevoelige gekozen, of normaal?
zelfde combi als debs.. 75 ovu en 25 zw... maakt niet uit in welke combi je ze aanschaft.. prijs is het zelfde..
Probeerde even bij te lezen, maar is toch lastig, zooooo veel. Begreep in ieder geval dat ik lautje nu officieel kan feliciteren! Naar van dat bloedverlies, maar het zegt niet altijd iets en het is idd afwachten. Ik ga met zulke dingen nooit naar HA, altijd naar VK. Die is veel tactvoller. Aan de andere meiden: ik hoop dat jullie ovu-testjes jullie het licht in de duisternis schenkt. Wel lastig hoor, dat jullie cyclus je zo in de steek laat. En Gieg, laten we bij jou maar hopen dat je ovulatie gewoon wat eerder of later komt deze keer, zodat je gewoon op tijd met mannetje kan seksen! Ga even wat dingetjes doen. Morgen op kamp met mijn nieuwe mentorklas. Moet koffer inpakken! Liefs en tot ? (misschien vanavond...) Juud
had er vorige maand via eBay in USA bestled, bestat verkoper niet meer, geen testen en geen geld... Heb er een claim van gemaakt. Zit nu te dubben of ik toch zal kopen voor volgende ronde, of dat ik eerst een ronde wacht kijken of cyclus weer normaal is.... en op goed geluk klussen
begin dip te worden als ik naar jouw banner kijk.. je bent gewoon al meer dan 2 gemiddelde cyclussen aan het wachten tot er keer iets gebeurd!
jaaaa, och, hmm, donderdag naar gyn, verwacht medicijnen. als ik zo lees hier op de site van die medicijnen die je 7 dgn moet slikken en dan na 3 dagen erna ongi word. kan ik tenminste echt beginnen. Maar niet dip worden hoor (lieverd dat je bent) Dat gevoiel heb ik nu zlef ook niet. In begin toen ik nog dacht ei te hebben wel erg dipjes enzo, maar nu niet meer. Begin gewoon iets later dan ik dacht. Maar heb zo'n lief klein meisje thuis en dat maakt het nu ook ietsje makkelijker, dan denk ik, als het niet lukt heb ik in ieder geval een lief kindje. Maar ben positief, cyclus moet gewoon op gang komen
Maar stel nou dat jij de wind in de rug hebt... Dan heeft ze toch nog steeds wind in de oogjes....? Anders idd wel handig ja! Leuk he.. al die voorpret!
Balen van je ongi meid.. Maar dat zou wel leuk zijn... samen zwanger van een meisje in september! (zie onderschrift, ook door geheime pendelaar!)