Ik heb een tijd terug een bestelling gedaan bij babyboom, krijg je de 2de bestelling gratis. Weet niet of die aktie nog is. Maar vond het een goede deal en vrij safe. Je kreeg dan 50 ovu-testen en 10 zw-testen voor 27.00. Vergeleken bij de anderen erg duur maar ik vind het fijner dan ebay. Ben nu met 2de pak ovutesten bezig. Zwtesten zijn op
@ Limmeke: voel me zo langzamerhand oliedom, maar ik snap alweer iets niet van dat ebay gebeuren.... Er staat dat je zelf een pakket kan samenstellen, dan moet je op de "link below" klikken. Maar ik kom dan alleen uit bij nog meer aanbiedingen, niet bij een menu om zelf een pakketkeuze te maken. Ik ben toch echt niet dom en mijn Engels is prima, dus waarom kan ik dit niet?!?!?!
He Juud, wat goed een kloppend hartje! Ik heb hier ook nog een stapel ovutesten liggen, zodra ik zeker weet dat alles goed blijft zitten in mijn buik zal ik ze naar de liefhebber toesturen! Ga koken (heb beetje vreemde eetlust op het moment, arme husband) we eten dus pittige worst met stokbrood en salade.... die worst had ik zo'n zin in!
als je zo'n pakket koopt moet je in de begeidende tekst zetten hoeveel je van elk wilt, anders doen ze 50/50 En je bent niet dom hoor, soms onhandig omschreven daar @ Lautje, ha ha, maar worst is toch nog niet zo gek
zucht.. ik naar winkel, want mannetje had vanmorgen zin in witte bonen in tomatensaus, puree en rollade.. sta ik net in keuken om rollade de oven in te doen.. belt die op..schatje, het is heel mooi weer.. we gaan BBQen.. zucht.. ik naar winkel.. hmpff
Owww, mannen, ha dvan mijn gewoon rollade gekregn of had ie het zelf moeten halen.... Maar hebben nog geen bbq, staat op verlanglijstje
De buren hebben de BBQ aan en ik de deur dicht want stinkt!, normaal ben ik verslaafd aan BBQ, stokbroodjes zijn heerlijk met heeeeel veeeel knoflook! Wat de buren kunnen met de BBQ kan ik met knoflook hahaha, arme collega's morgen!
Nadat ik had aangegeven dat ik de ovu-testen wel wilde hebben, heb ik een bericht gestuurd naar de verkoper hoe ik het pakket graag wilde hebben qua samenstelling. Nu is het natuurlijk nog afwachten of dat goed komt, maar daar ga ik wel vanuit
Ik had laatste een rollade meegenomen bij een supermarkt die hier opnieuw was geopend na een verhuizing. Het was geen succes.....bah, hij was echt niet lekker te noemen. Vanavond lekker karbonade
klopt die enkele keer dat dat gebeurd is dat zo maar dan loop ik er nog metm ijn dikke kont voor he 8)
Heej meiden, even bijlezen.......... @limmeke, oh wat zal dat geweldig gevoeld hebben om die muts even op haar plek te zetten. hihihi @lautje, gelukkig maar dat het bloeden gestopt is en dit is toch zeker niet voor niks! @Elke, balen van je ongi meid! @Gieg, heee wa's dat nou......... sip @debs...............welcome back @juud, wauw goed nieuws! @small, gelukkig donderdag naar gyn @ limmeke, hmmm vind het wel goed idee, ik heb ook nog wat in de diepvries liggen wat ik niet heel de winter erin wil laten liggen. Kijken of het van de week nog een keer zo mooi wordt. @ rest, knufff Gister eerste cursusavond voor fotografie, erg leuk, vandaag camera mee in auto en al een paar foto;s gemaakt. Straks ooievaar op de ramen plakken bij mijn vriendin, ik heb zo'n 3D ding wat dwar door de ruit heen vliegt. Vanvond maar niet sporten anders redt ik het allemaal niet, morgenavond dan maar maar dan heb ik ook verjaardag. Pffff waar kan ik 28 uur in een dag bestellen? Ook ergens op E-bay?