En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Ondanks druk wel gezellig weekend gehad dus nai ;)

Survivior: dikke knuff meis! kan me voorstellen dat je ff een zware k*t dag hebt.....

2. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    werkse voor de degene die moeten werken
    ik ben gelukkig vrij vandaag dus ga hier aan het poetsen beetje afleiding kom af en toe even spieken hier

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Goeiemorgen meiden..

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik ben blij als ik straks weer naar huis mag en op de bank mag gaan liggen :)

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Goedemorgen Mila,

Nog over testen gevallen de laatste paar dagen?

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @ Jolan: wat is het toch super nieuws!
    @lim: balen meid! Heb je niks meer gevonden bij de tuinen tegen je misselijkheid..?
    @debs: werk ze vandaag!
    @small: hele dikke knuffel voor jou......*knnnuf*
    @Juud: waar ben je.....?
    @de rest: knuf!

Is er iemand die nog een positieve cassette test van matcare heeft liggen..? Wil graag weten hoe ver die streepjes uit elkaar liggen..

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    van midden streepje tot midden streepje op mijn test is precies 5mm... maar nog steeds zo'n onbeduidende "draai-in-het-licht en sloop hem eerst uit de cassette en wacht te lang voor je hem ziet test"..... maar wel zo goed zichtbaar dat er iets te meten valt......

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    ohhhhhhhhhh.....

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    gheheh spannend mila :0

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heee meiden,

was even on-ingelogd alles aan het teruglezen. Begrijp dat ik de gemoederen aardig heb bezig gehouden. Was niet de bedoeling jullie zo te laten schrikken natuurlijk.

Afgelopen dagen erg onzeker geweest, en nog steeds... De echo vrijdagochtend gaf nog kloppend hartje, maar weeënkramp bleef. Ik heb flink gevloeid t/m vrijdagmiddag 14.00 uur. Daarna nam het vloeien af, maar de krampen bleven. Ze verplaatsten wel naar hoger in mijn buik. Doorgestuurd naar de huisarts en die heeft me een darm-kalmerend middel gegeven. Dat hielp.

Toen begon echter vloeien weer beetje. Vloeien bleef af en aan t/m zaterdagavond. Krampen komen en gaan nog steeds.

VK zegt dat kloppend hartje wel goed teken is, maar vertrouwd krampen niet. Ik blijf dus pnder controle. De hevige bloedingen (waar alleen combinatie van kraamverband en celstofmatjes tegen hielp) zijn nog steeds niet verklaard. Om 10.00 uur weer controle om meer duidelijkheid te krijgen.

Nog geen hoop vervlogen dus, maar zekerheid allerminst. Sinds vrijdag geen echo meer gehad, dus ben best zenuwachtig voor straks.

Ik had afgelopen dagen veel steun aan het thuisfront en zat even niet met mijn gedachten bij dit forum. Straks laat ik wel meteen wat van me horen hoor. ;)

Onzekere Juud ......

PS: Small: dikke knuff meis!

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Juud hopelijk is op de echo straks nog steeds een kloppend hartje te zien/horen. En dat het allemaal niks is geweest..

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Oh juud... wat spannend! ik zal voor je duimen, maar het kan dus nog alle kanten op... en heel logisch hoor dat je even niet met je gedachten bij het forum was! Succes voor zo meteen..! *knuf*

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Natuurlijk hoop ik dit ook, en erg bedankt.

Ben echter wel benieuwd waar dat bloedverlies vandaan kwam. Als ik op de WC zat en ik hield er een glas onder (ja, je wordt wanhopig) dan had ik binnen no-time het glas vol (en niet met plas :( )

Voel me nu dus ook erg slapjes en hoop dit echt niet nog eens door te maken. Moest ook op emmer gaan zitten als ik persdrang kreeg en dat had ik 2x. Op die manier had ik dan het vruchtje opgevangen, maar gelukkig kwam er niets.

Eerste zwangerschap ook bloedingen gehad, maar niet zoooo hevig. Toen wel weefsel (afgestorven tweelingvruchtje) verloren en nu (nog) niet. Maar hoop dat jullie begrijpen dat ik nog niet echt vertrouwen durf te hebben. Kloppend hartje zal me wel goed doen.

Nu nog iedere keer bij kramp en toiletbezoek panisch in de pot en aan het papiertje kijken...

14. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    juud heel veel sterkte straks bij de echo zal voor je duimen dat het hartje nog steeds klopt.

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    owh Juud das heftig... Owh meid... ik bid voor je

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Small, sterkte meid!

@ Juud, wat een rotweekend zal je hebben gehad. Ik hoop dat je zometeen goed nieuws krijgt en dat je uit je onzekerheid wordt gehaald.

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Juud heel veel sterkte straks en ik hoop dat je een kloppend hartje gaat zien. Ik denk aan je..Knuff

Small en Suvivor allebei een dikke knuffel.

Jed beterschap!

Mill spannend!

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Vorige week heb ik een bloedonderzoek gehad en zonet heb ik gebeld voor de uitslag. De assistente kon mij de uitslag niet geven en ik word teruggebeld door de huisarts tussen 11:00-12:00 uur. Er is dus blijkbaar iets gevonden, anders had de assistente de uitslag wel verteld.
    Als het een vitamine B12 tekort is, zou dat ook kunnen verklaren waarom ik nog steeds niet zwanger ben.......

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    is dat mogelijk giegel

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006