En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ Bowen: ja, volgens mij kwam ik dat wel tegen op ebay! Het is alleen nogal ingewikkeld daar allemaal :)

knuf terug!

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    pfff heb weer het 1 en ander mee gemaakt!

ik hoorde allemaal sirenes ik dacht het zou wel , toen hoorde ik ineens een helicopter en na een minuut hoorde ik die helicopter nog zo boven ons dus ik loop naar voren en kijk uit het raam staat echt de hele parkeer plaats vol met brandweer ambulances en politie :confused:
    dus ik naar buiten op de galerij en ik zie die helicopter aan de overkant landen en iedereen rende naar boven!
    die man die boven me woond had zichzelf in de brand gestoken :confused:
    en een mensen dat er stonden echt niet normaal !

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    sensatiezoekers he... die zijn altijd overal te vinden.

ha gaby :)

zo.. bananen liggen op de bbq en het regent ineens.. hahaha, gelukkig dat de rest al naar binnen gewerkt was.

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Had je in het noorden des lands moeten gaan wonen :p
    Hier is het droog en lekker buiten.

Eetse verder :D

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ha limmeke :D

bananen op de bbq ?
    gelukkig dat jullie je al rond hadden gegeten [​IMG]

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI dames!

7. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hoiiiiiiii remmar :D

8. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI Remmar!

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hoiiiiii giegel :D

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. hoe is het met jullie?
    iemand nog wat meegemaakt?

12. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    jja ik net iets ergs :(
    moet maar hier boven lezen!

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    he gadver gaby, lees het net... jemig zeg, in wat voor 'n buurt woon jij joh ;) hihi.. snap nooit zo goed hoe iemand op het idee komt?!

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Na een nacht en ochtend vreselijke (ongi)krampen, heb ik vandaag eraan zitten denken om weer de prikpil te laten zetten.
    Maar dan komt er geen beeb meer en met de afspraak in het verschiet bij de gyn, laat ik de prikpil toch maar liggen :oops:

Hoe is het met jou en je buikje?

15. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik woon in een best wel redelijke buurt, weet ook niet precies wat er is gebeurd weet wel dat die man veel ziek is enz...
    maar hoe gaat het met jou ?
    al veel kwaaltjes ?

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ gieg: aaah, ja joh, echt waar?! maar wilde je de prikpil weer laten zetten omdat je zo'n last van je ongi had, of zat er meer achter?! Nee, dan weet je 1 ding zeker, dat er geen beebje komt... hoelang zijn jullie nu eigenlijk bezig, als ik vragen mag?

@ gaby: jemig, toch vreemd! wel erg hoor, dat iemand zichzelf zoiets kan aandoen eigenlijk.. jeetje...

met mij en mijn buikje gaat het goed! begin al wel weer moeite te krijgen om de hele dag mn broek dicht te houden.. haha.. kwaaltjes ten top ;) haha.. licht misselijk, steekjes, opgezette buik! haha.. mn darmen hebben besloten om goed mee te doen ;) haha.. thanxx voor asking dames! lief van jullie! :)

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Paar jaar geleden hoorde ik brandweer die vlakbij stopte en keek ik op P2000 (soort online politiescanner), zie ik dat voor het adres achter ons de brandweer is uitgereden en staat de slaapkamer van het huis achter ons in de fik. Zoon had z'n kamer in de fik gestoken waar vuurwerk lag opgeslagen, wat gelukkig geen vlam had gevat.
    Wij wonen ook in een nette buurt, maar overal kan zoiets gebeuren door bijvoorbeeld ziekte of een andere psychische omstandigheid.

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Tuurlijk, kan zoiets overal gebeuren! was ook maar een geintje... (remmar maakt ook wel eens grapjes hoor ;)) vraag me altijd af wat iemands beweegredenen zijn....

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik had het even gehad met proberen zwanger te worden en het lijkt meer op een vmk dan een gewone ongi deze keer :cry:

Begin januari 2007 heb ik voor het laatst de prikpil gehad en mijn cyclus is sinds april 2007 weer op gang gekomen. We zijn dus ruim een jaar bezig, bijna 1,5 jaar. De vorige keren was ik binnen een half jaar zwanger.

Fijn dat je niet heel erg misselijk bent!
    Zo te horen (lezen) is het prima te doen en mag je bijna aan de positiekleding :)

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    zo'n gevoel had ik al.. (dat het een vmk miss was) kweet niet waarom, bepaald onderbuiken gevoel ofzo, kweenie hoe ik dat moet uitleggen.. Wel ontzettend balen hoor, als het zo loopt idd.. (prikpil duurt meestal toch langer om te ontpillen zeg? of is dat niet zo!?) *dikke knuff* helemaal als je weet dat je de vorige keren binnen een half jaar zwanger was... :( maar wil je het alleen via de natuurlijk weg laten gaan, zeg maar?! dus geen medische stappen ondernemen?! Ik weet niet hoe het is, maar ik kan me voorstellen dat zoiets zwaar frusterend is....

gelukkig niet nee... was het weekend gewoon een griepje, denk ik.. of te raar gegeten.. kweet t nie.. Het is echt prima te doen! vind het alleen erg moeilijk om mn mond te houden! hihi...
    Ja, denk dat het niet heel lang meer duurt met die positiebroeken.. de 1e ligt al te wachten in de kast :oops: hihi..

Deel Deze Pagina