Jedid=lief @ Pixie, nou wat een stom begin van de dag zo mijn man zegt net, we kunnen volgende week wel skien in snowplanet ( heb waardebon) hij weet ook dat je niet mag als je zw bent. wel een schatje
ja vind ik ook, en de week erna naar madurodam, Sesamstraat is daar dan. @ Debs, echt stom dat sommige mensne niet reageren op mail/vragen etc. Heb trouwens claim gewonnen, centjes terug
@juud sterkte meis en ik duim voor je. @small *knuffel* vind erg voor je maar niet de moed opgeven ga maar lekker skieen
Sorry survivior ik ben hem idd al kwijt...vriend van ons die zaterdag bij ons was heeft hem gekocht..en die andere is naar mijn collega gegaan SORRY! Goed zo Small! het duurt even maar je heb wel je centjes weer terug
geeft niet hoor deb beter dat je hem al sneller kwijt bent. maar je niet druk hoor we hebben hier een pc en 2 laptops dus we komen niks te kort
ik denk dat ik er meer rekening heb gehouden onderbewust..... al 2 weken bloedverlies natuurlijk nog wel erg misselijk geweest en anders kwaaltjes. maar die zijn nu weg. heb nu ongi onderrug pijn zw tets negatief morgen bevestiging van gyn maar geef de moed niet op hoor, ben volgende ronde gewoon weer zwanger
hoi meiden, kwam ff kijken of er al nieuws van Juud was! Ze zit nu bij de VK...spannend! Voor de rest, iedereen een knuffel die 'm nodig heeft. (ik zelf ook wel een beetje....heb vrijdag een hele heftige pijnaanval gehad en nu steeds enge dromen )
probeer je niet te druk te maken is niet goed voor beebje he (makkelijk gezegd dan gedaan ik weet het) dikke knuff
ik heb de 7 weken gehaald. pfff.. nou nu de 8 weken zien. vermoeiend is dit ..zwanger zijn. vraagt veel van je psychisch
that´s the spirit Small Dat begrijp ik maar al te goed pix ik voel me ook voor geen meter zwanger al ben ik wel moe en heb auw auw in (.)(.) en ben ik af en toe misselijk tot aan kotsent toe....maar voel niks in me buik gebeuren ofzo als ik nog een zooi zwtesten had gehad had ik me elke dag sufgetest hihi....hoop dat het allemaal maar goed blijft gaan (zit nu in de week waar het vorige keer fout ging )en de 29ste een mooie eerste echo mag krijgen..