En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh Juud, ik ben zóó blij voor je!
    Hoop dat het goed blijft gaan en het bloeden stopt.

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ja onder andere........
    Allemaal enge dingen over de beeb, wat er fout kon gaan, dat er iets met ons gezin gebeurde etc.
    Terwijl ik normaal niet bang aangelegd ben.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik droom vooral hele rare dingen en uiterst bizarre gebeurtenissen.

Bijvoorbeeld dat er een groep blanke kannibalen aan de overkant van de Maas bij het veer van Kessel zich ophouden en dat ze vooral kinderen lusten. Wij moesten dus Siem afgeven, of we mochten niet doorrijden. Mijn man wilde zich opofferen, maar daar wilden ze niets van weten. In die droom hebben we dus letterlijk overlegd wat we nu moesten, aangezien ik ook al weer zwnager was.

Volledig van de kaart en kotsmisselijk toen ik wakker werd...

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh Juud... wat goed zeg. ik ben zo blij voor jullie. wat een opluchting zeg! wel een nare schrik maar phew..... fright of your life... het is gelukkig allemaal goed. ook fijn dat ze het nu goed in de gaten gaan houden..

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    na hoeveel weken dan juud?

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedegaapmorgen!

@small: :cry: huil... snik... KNUFFEL voor jou meissie. wat shit!
    goed dat je goede moed hebt; volgende maand preggy! ;)
    maar eerst even rustig dit verwerken lijkt me... knuffffff

@juud: pfoeh, het goed nieuws dat hartje nog klopt, en ook dat je nu zo onder controle blijft staan. maar ik begrijp heel goed dat je het heel eng en onzeker vindt allemaal.... rustig aan he! knuff!

@immelim: gek, van die sprite! :) en bah van zo misseluk :sick:

@surv: voor jou ook moelijke dag,,,, knuff!

@elke: haai!
    wist ik nie, dat zwangerschapstest op een gegeven moment niet meer te vertrouwen is, hoe komt dat? hcg neemt toch niet af ofzo?

over zwangerschapstesten gesproken: die ga ik zo eens even halen.
    aangezien ik er deze ronde een andere strategie op na houd, geldt dat ook voor testen: gewoon lekker debiel vroeg hoppaaaaaaaa

preNODderellatestklingel HA :D

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wat?

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou dat zo'n test niet betrouwbaar meer is...

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @Juud: wat ben ik blij met dat laatste bericht van je!

@smalletje: K van het vloeien, maar je had idee zelf al dat het niet meer goed zat na doen van die zw test. Dan liever dat het zelf afkomt, dan dat dat ook weer zo medisch moet gebeuren toch? Hele dikke knuffel voor jou!

@Gieg: ben heel benieuwd wat HA te zeggen heeft zo. Hoop op ja, tekort B12, hier spuitje en dan volgende maand preggy.

@rest die zwanger is maar nog niet zwanger voelt, etc... iets van mij hebben?
    ik heb eh.. mega pijnlijke gekneusde (.) in aanbieding die nog geen shirt over zich heen kunnen verdragen.. dan eh.. een buik die behoorlijk in omvang aan het toenemen is.. een misselijkheid die nog nooit van ochtend gehoord heeft.. en een mega braakreflex die al goed is opgewarmt.
    Wie biedt?

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hallo allemaal

dit wordt voorlopig mijn laatste berichtje hier. ik loop er al een paar dagen tegenaan. ik vind de sfeer hier steeds neagatiever worden.

aangezien je tijdens een zwangerschap wat gevoeliger reageerd en ik zelf bij de kritieke 11/12/13e week in de buurt kom heb ik besloten deze maand niet meer online te komen om mezelf tegen alle negativiteit in bescherming te nemen en zo rustig mogelijk door deze periode heen te komen. met het oog op mijn hellp verleden en mijn te hoge bloeddruk lijkt me dat de verstandigste keuze op dit moment.

ik heb altijd veel gehad aan jullie aan wezigheid de afgelopen tijd. daarvoor wil ik jullie bedanken!

ik weet nog niet of ik na deze maand terug ga komen.

small en juud heel veel sterkte!

all the rest, mijn hartelijke groeten en misschien tot ziens.

dag allemaal!

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ook dus dromen over je gezin ;)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Bij Veer van Kessel? hahaha meiske toch... dat zijn geen kanibalen maar boeren!

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoeveel weken weet ik niet precies, maar in de folder die ik meekreeg over dreigende miskraam onder 16 weken, stond al dat je niet meer een zwangerschapstest moest doen om je hoop omhoog te krijgen, omdat bij sommige dames het gehalte HCG vrij snel minder wordt.

Na een week of 10 neemt de hoeveelheid HGC al zodanig af, dat MvM al een meting kan doen of het nog 'zin' heeft om mee te blijven doen.

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    hahahahahahahahahahahahahahahahaha!

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dat heb ik dus ook :(
    Woensdag heb ik gelukkig controle...(geen echo) hoop dat ze dan wel het hartje kunnen luisteren. Dat zal me wel geruststellen.

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou ik heb dus die test gedaan en hcg geeft ook pieken en dalen.. vk vertelde dat dat kan dat je ineens een lichtere test hebt.

17. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Yinte :rustig aan meis! alles voor de Beeb..en als dit goed voelt voor jou moet je dat ook zekers doen ;)

heel veel suc6 en laat af en toe miss nog eens even weten hoe het met je is

Dikke knuff Debs

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Yinte, als dit voor jou een verstandige keuze is, dan moet je het zeker doen zo.

Mijn lontje is ook erg kort tegenwoordig, maar volgens mij op dit forum nog niet (en anders zeggen hoor!).

Ik wens je veel plezier bij je zwangerschap en hoop echt dat je nog wel eens wat laat weten.

Een heel dikke knuff!

Juud

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hoi Yinte,

Kan me er wel iets bij voorstellen.....hoe meer je leest hoe gekker je jezelf ook kan maken.
    Neem lekker ff die rust en we zien je graag weer terug wanneer jij er klaar voor bent!

Knuf!

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh lieve schat. helemaal te begrijpen. neem je tijd. zorg goed voor jezelf en hoop dat je dan het in je kan vinden toch even langs te komen een keer even melden hoe het met je gaat.
    *dikke knuffel* en succes verder met je zwangerschap als we je niet meer hier zien. ik hoop het toch wel.!
    liefs Pixie

Deel Deze Pagina