@ynithe: als het beter is voor jou en je beeb om even ' forumvrij' te zijn moet je dat zeker doen! ik wens je een happy en veilige verdere zwangerschap. wel hoop ik dat je met de negatieve sfeer niet bedoelt dat de sfeer negatief is, hoewel dat er wel staat , maar dat er inderdaad ook negatieve berichten komen, zoals miskramen... tjah dat is ook hard maar goed... we weten hoe het zit met de procenten en de kansen daarop en ik denk dat het wel mooi is elkaar, bv hier, daarin te kunnen/willen/proberen te steunen. nogmaals goede zwangerschap en misschien tot over een maandje! liefs klingel
@ Yinte: Als het niet goed voelt hier, is het inderdaad beter om afstand te nemen. Rustig aan Yinte en succes met je zwangerschap
yinthe ik wens je een goede zwangerschap en hoop dat we nog wat van je horen als je er behoefte aan hebt. rustig aan meis
Rustig aan Yinthe! Fijne zwangerschap verder en hopelijk tot ziens! Aaaah Klingeling prenodderellaaaa! Spannend!
PS; donderdag, vrijdag en vandaag andere metingen over zwangerschapsduur, dus even banner aangepast. Gemiddeld kwamen we nu uit op 24 april 2009
Ohh Juud dan ben je nog iets langer zwanger dan gedacht Kling! Jaaahaaaa piessseeee in pottieeee hihih
Tsja, voor wat het waard is, want welke baby komt op de uitgerekende datum? Maar inderdaad, ik zit wat eerder op THE DAY!
Als ik nou voor mijn ei-sprong een B12 spuitje krijg, kan ik misschien nog wel in oktober zwanger worden zodat je pendel nog uitkomt
@ yinte: groot gelijk... ik denk wel aan je... Ik ben het wel met yinte eens. waar we eerst allemaal snel roze werden is de nieuwsgehalte deprimeren. Dat is niet erg hoor... Dat is het leven.
tis ook moeilijk. eigenlijk was het het makkelijkste in de bus toen we nog allemaal ' gewoon heel hysterisch niet zwanger waren' ....
wat is het mooi weer vandaag he ladies? hebben jullie trouwens dit mee gekregen? http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19158 haha grootste onzin alle tijden maar tohc hilarisch
precies.. zwanger worden is misschien zwaar maar ik vind zwanger zijn psychisch en lichamelijk slepend. hahaha. maar heb het er wel voor over hoor