@milla: ja we lopen gelijk bijna! hoe is het met je bijna net niet te zien heen en weer zwaai streepje? spannend! @de rest: klingel gaat testen ja maar klingel moet eerst testen halen! 8) nee, klingel moet zich eerst aankleden zit gehuld in handdoekje achter pc, denk niet dat het handig is zo naar de etos te klingelen. maarrrrrrr ik vertel het meteen vanmiddag/morgenochtend als ik een MAAGDELIJK WIT testje heb!
@ nai: das ook een beetje onhandige opmerking... Ik geloof in de kracht van gebed, maar het is geen toverformule
Milla.. logisch als je voor NOD test je altijd nog denkt van ooo kan wel gewoon ongi worden.. nu al je paar streepjes gehad hebt.. word je deze maand in elk geval niet gewoon ongi. en kijk eens naar de zwangere mutsen hier.. allemaal netjes gewacht tot NOD voor ze eerste test deden
ik zou die van kruidvat doen, dan het beste 2 voor 5 euro volgens mij. heb net ook gehaald, alleen de duurdere want die goedkope waren op. heb nu zelf met de cassettes van matcare getest. maar wilde ook een keer met ander merk testen. maar volgens mij zijn de goedkope testen van kruidvat gevoeliger dan de duurdere
wel lief van mijn mannetje.. is altijd best onverschillig, maar smste hem net dat ik dacht iets te zien op de test. hij is helemaal door het dolle heen! smst steeds.. moet hem nu juist weer zeggen dat het nog niks wil zeggen en dat ik betwijfel of hij wel iets ziet op de test.. hihi
pfff.. heb toch 2 ongelijke tepelhoven nu.. rechter kan ik niet eens meer omcirkelen tussen duim en middelvinger zon zuignap is dat geworden!
yup.. ben in elk geval niet langer preggy... heb tenslotte ovuutjes gebruikt.. misschien zijn het er wel 2