Whahahahah...das zielig! dis ook wel leuke site met hele leuke prijsjes http://www.kledingfeest.nl/shop/index.p ... gory&id=19
TE KOOP Burberry baby! incl zuigfles ooo arme debs.. die blijft dan hele week op ebay geplakt zitten om laatste bod uit te brengen whahahahaha
bedankt naiobi en debs small, wat balen zeg! denk aan je hoor! de rest nog niet gelezen, heb ik morgen pas tijd voor wel even een vraagje aan de zwangeren onder ons... ik heb vandaag wat zeurende buikpijn onderin.... herkennen jullie dat? ook heb ik meer afscheiding, denk steeds; ja hoor ben toch ongi.... maar het is steeds dikke witte afscheiding. Herkennen jullie dat? toch echt onzeker hoor die eerste tijd. en wanneer moet ik naar een verloskundige bellen? geen idee
Geen zorgen Jolan,,, die zeurende buikpijn heb ik ook gehad en nogsteeds wel af en toe...die witte afscheiding heb ik nogsteeds al wordt het wel al wat minder gelukkig..
Goedemiddag meiden! Hoe is het hier? Al nieuws van Juud? En Small? Hoe is het met de zwangeren onder ons? En zijn er nog testers? Dikke smakkert
lekker slapen kimmelimme! kruitvat 2 voor 5, die verkopen ze hier niet in 'de stad' gromm trouwens ook duf; er zit hier in de straat een DA maar ik durf al 8 maanden daar geen tests te kopen murmel! hih hih
Hai Small, het spijt me voor je meid, idd de klap zal nog wel komen, het is toch heel verdrietig. Doe maar lekker iets fijns voor jezelf? Juud: heel fijn dat het beebje er nog is! Tsjemig, wel een beetje eng toch dat bloeden, misschien moet je goed ijzer eten nu om al dat bloed weer aan te vullen...? Pas wel goed op jezelf hoor! Yinte, dag meid, geniet van je zwangerschap, hoop dat alles goed verloopt voor je! Klingel, spannend hoor lekker vroeg testen. Zet m op! Milla, joh, dat klinkt goed! Alvast gefeliciteerd! Andere dames die ziek/zwak/misselijk zijn: sterkte! Fijne dag verder iedereen....
*pakt een lineaal.....trekt een lijntje van 8,5 centimeter en denkt "wauw...zo groot is mijn beebje nu" wazig idee eigenlijk*
Hey Remmie...nou zoals je al lezen kunt bij veronika was het gelukkig allemaal goed met het kindje van Juud. verkopen ze dan helemaal geen testen bij de kruidvat bij jullie in de stad klings? heb zelf ook die van 6.95 er toen bijgekocht Veronika......nog 6 daagjes....wooeepieee aa jeee..dan mag je testen testen testen...hihihi..al voorgevoelletje?
hi debbelbabe, ja alleen die van 7 euro maar dat kan ook wel, koop ik er daar gewoon 7 van hehehheh of ik moet niet zo mutsen en gewoon naar de overkant sneaken hoest met jou? fijn aan het broeden?
jep ben lekker voor broedse kip aan het spellen en zit heerlijk fijn alle goede nieuwtjes af te wachten tot er zich nog meer broedse meiden hier bij de bus gaan aansluiten he he he..zodat we gezellie allemaal lekker kunnen tokken over het broeds zijn ....dussseehhhh schiet us op!
Hai Debsje, dank je dat je zo meeleeft! Maar we hebben mijn ei overgeslagen ivm nieuwe baan, hypotheek, etc, alles tegelijk. Maar feitelijk hebben we 2 dagen voor ei nog geklust 8) dus wie weet. Ben wel al 2x misselijk geweest haha, maar nu heb ik iets verkeerds gegeten geloof ik. Dus het zal wel niet raak zijn hoor.
OMG HELP! ik stuurde net sms naar klingelman over dat we deze week dus uitslag krijgen van kat, zijn zaadjes, en mijn NOD, en nu heeft een (manlijke) collega dat per ongeluk (?) gelezen een heel leuke maar bijdehandte jongen! iiiiiiiiii