zolang je nod er nog nie is is er nog alle hoop meis ...zekers als je twee dagen voor ei nog geknutselt heb..dan is er zekers nog alle hoop...maar begrijp het heel goed als je er niet op rekent vanwege al dat gedoe idd....maa rik blijf mijn broedse duimpjes voor jullie allemaal draaien hoor .....en voor mezelf ook natuurlijk
OMG ...dus dan moet klingelman het wel vertellen als test posi uitvalt...of een hele goeie smoes verzinnen hihihi
vroeg ik klingelman ook ze hebben allebei dezelfde gsm (van het werk) ooo crisis dat vind ik echt shit zeker voor mn vent! hij is de baas van die jongen
Hah, ja, das goeie vraag van Milla... Wel irritant Klingel! Maar het maakt uiteindelijk niet veel uit, toch? Zijn allemaal gewone mensendingen......
zeg...kling...wanneer ga je nou us teste.....lims ligt nie voor niks met der mobiel onder der groene koppie op bed te wachten op een Roze sms
Hoi meiden, Heb een aantal pagina's overgeslagen maar heb wel meegekregen dat het niet zo goed gaat met small en juud. Meiden sterkte en dikke knuff hoor. Wat een rotspanning moet dat met zich meebrengen he. @ klingel: waarom leest die collega nou de smsjes? Brutaal zeg Hier net getest (op het werk, jaja ik kwam toevallig langs een kruidvat tijdens mij pauze) en. WITTER DAN WIT Zijn er meer testers vandaag?
aahhh Trisch balen meis....ja klings gaat geloof ik nog testen vandaag...en milla had al getest geloof ik
pardon! ik ga nu rijden, ik moet alleen nog even de schrik verwerken van de verwisselde mobieltjes arghhhhhhh genant huil ril krijs @limme: slapen jij! ik gil als er wat te zien is (maar dat is niet zo) stressklingel
haaaaaj meiden, owh ik heb hier snot van boven en snot van onderen... Dus Jolan... het is iets goed... Owh wie heeft er op mijn boobs lopen slaan... Ze zijn helemaal beurs... @ debs: over tepels... die van mij zijn ook heel huge, maar dat waren ze daarvoor ook al... hihi... whahaha...
heb wel hele pijnlijke boobs idd....vooral s´ochtend niet te harden zo´n pijn...maar door dat ze zoo´n pijn doen staan ze al geruimte tijd op ingekrimt en worden ze niet zacht dus kan nie zien of ze groter zijn daardoor
zag trouwens ff zo snel dat er al 21 zwangere zijn in oktober...en het is no gmaar de 13de...dus nog alle hoop voor alle meiden hier in de buus
Small een hele grote knuffel en veel sterkte meid Juud ben blij dat alles goed is met beebje nee klingel ze zijn nog niet op, er volgen er nog veel meer (inclusief ikzelf)
@ klingeling: ze zijn nog lang niet op @ debs: die van mijn zijn wel zacht, maar pijnlijk. Ben in deze weken 4 cm gegroeid...