En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Het duurde even, maar ik ben gebeld en de uitslag was goed :D
    Dat had de assistente mij dus ook wel kunnen vertellen in plaats van mij in de zenuwen te laten zitten.
    Toch maar goed dat ik al bij de gyn loop dus........

2. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ik wil geen volgende ronde ik wil nu nu nu *stamp stamp stampp*

Alsof dat helpt he :x

Ach ja ik kan tenminste gezellig meelezen hoe het is om zwanger te zijn. Daarvoor hoef ik niet speciaal naar het zwangerenforum lekker makkelijk.

*tischa heeft test gesloopt en ziet schaduwstreepje, maar omdat het de vorige keer ook niks was helpt dat ook niet*

Ik vertrouw die kruidvattestjes ook niet meer hoor

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ooh Tisch wat frusti! Ik weet precies wat je bedoeld. Grrrr

(heb nog nooit géén streepje gezien :confused: )

Goed nieuws toch Gieg!

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ja zeker goed nieuws!
    Al is het een tikkie dubbel, want als ik wel een vit B12 tekort had gehad, had dat kunnen verklaren dat het niet lukt om zwanger te worden.

het is ook nooit goed he

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Ooohh goed nieuws Gieg! dus er staat niks in de weg om preggy te worden :D

Trisch...blij dat ik die dipsticks had...die blijven gewoon wit als er niks is ;)....dus nog ff heeel spannend voor je meis

6. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ small: volgens mij is het bij jou niet goed gegaan, wat ik begrijp, maar kan het zo niet terug vinden....! hoe is het met jou meid? Heeeele dikke knuff voor jou! (je zou morgen toch uitslag eigenlijk krijgen?!)

@ juud: oh jemig, wat zul jij kl*te dagen hebben gehad zeg! gelukkig is het allemaal goed! hoop ook echt dat die freubel lekker blijft zitten hoor! Dikke knuff ook voor jou!

7. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iedereen :) :)

Gaat het allemaal nog zijn gangentje met alle zwangeren :) :) Lekker allemaal aan het broeden :)

@ Tischa82 als dat zou kunnen allemaal in 1x op roze en geen 1 naar de volgende ronde ;) geen zenuwen meer van ohwww zou ik nu zwanger zijn of niet... :) :)

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    wat een spanning hier met al die testers! wit, wel of geen lijntje... spannend meiden! Mn duimen draaien!

@ gieg: idd goed nieuws! maar kan me ook wel voorstellen wat je zegt, als het niet goed was geweest, had je een reden gehad..... knuff!

9. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Oo Alice volgens mij zie ik ze gewoon vliegen :) Ik wil gewoon te graag een streepje zien.

Debsje over welke dipsticks heb jij het? Dan ga ik ze bestellen voor de volgende ronde. Beter dan die k.. testjes die ik nu heb zeg :x.

Fijn dat jij je ei hebt gevonden jeanine :thumup: . De komende ronde ga ik ook maar weer eens eitjes zoeken.

Ik zit op werk maar wil naar huis toe... lekkere maizenakoekjes bakken voor hubbies verjaardag deze zaterdag jummiee

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    hahah ik was net mijn handen aan het wassen en vroeg me al of hoe het met jeanine1982 :D spoekieh

11. debsje1977

ff vraagje tussendoor.

mijn contract loopt hier in januari af...als mijn zw goed blijft gaan zal ik voor die tijd dus moeten vertellen dat ik zw ben met de grote kans dat ze mijn contract niet verlengen of in dienst nemen (zit nu nog via uitzend)....toch ben ik van mening dat ik het wel moet vertellen ipv mijn mond te houden tot na miujn contractverlening omdat ik dan anders niet eerlijk geweest ben zeg maar ( al moe tik nog zien dat het verlengt wordt want zit nu met een comercieel probleempje waar ik deze week nog voor heb en lukt me dat niet dan lig ik er alsnog uit denk ik haha)...hoe zien jullie dat..wel zeggen idd of mond houden?

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj Jeanine

13. debsje1977

dezelfde sticks als limmeke en smallie ook hadden/hebben
    blijkbaar wondersticks ofzo.....al is het voor smallie heel erg nu :(

http://cgi.ebay.nl/PRIVATE-100-OVULATIO ... m153.l1262

14. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    HEY MEISSIE Ik zat je ook al te zoeken :) , maar Nai......... het heugelijke feit is daar.. Nai mijn ei eindelijk gevonden! :) :) ben zo blij :) :) die persona werkt tenminste.. kreeg wel de kriebeltjes hoor, had gisteren echt zoiets van ohhh alweer rood? Doet ie het wel? maar gelukkig hij doet het.. 1 Zenuw minder

Trouwens hoeisie met jou? Al aan het wachten?

15. spiffy

spiffy Niet meer actief

Debs, je bent wettelijk gezien niet verplicht om je zwangerschap te melden (pas met een maand of 6 geloof ik). We hebben deze discussie al eerder op het forum gehad vogens mij. Het is balen als ze je contract puur op basis van je zwangerschap niet verlengen, maar ja, het kan wel...

en als je nu al een buik hebt, heb je die tegen jan zeker al en kunnen ze het wel raden!

16. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Nou hier nog steeds geen :evil: :evil:
    Wel iets vaags, want ik heb een soort verslaving voor Danio Straciatella yoghurt. Kwam op t station, en had er mega trek in. Dus fiets naar de appie, en ze waren nog in de aanbieding ook! (3 voor 2) Wat een geluk!

Maaaaaar.... in de rij bij de kassa werd ik ineens misselijk en nu hoef ik echt niet meer :(

Maar durf echt niet te hopen op roze.....

17. debsje1977

OOeewwwwiee spannend Nrg :D:D

18. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Dat zijn er 50 in totaal? Moet je dan ook in potje plassen? :(

@ Jedid alles nog naar wens? Ook weer met hubbie goedgemaakt? de laatste keer toen ik hier was had je meningsverschillen met je hubbie

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    potje plassen is leuk!

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    debs.. je bent het niet verplicht het te melden.. maar lijkt me dat je het niet tot januari verborgen kan houden.

dus ik zou het wel van te voren vertellen.

Deel Deze Pagina