Dus hier hangen jullie uit! Ik heb zsp schaamteloos verwaarloosd de laatste tijd En ben ik hier eindelijk, moet ik eigenlijk iets anders doen wegens donkere streep op de ovutest, hihi.
Ik heb net lopen snauwen dat ie even z'n klep moest houden omdat ik bezig was. Hij zit nu te mokken op de bank dus er moet eerst even wat gelijmd worden Tot morgen meisjes!
remmie gaat lekker slapen.. mn oogjes zakken dicht... (dat heb ik dus wel echt sinds ik zwanger ben.. ben zooo moe...) trusten meisjes! Kussss!
Manlief zei gisteravond al dat hij dacht aan een vmk, mede door de klachten die ik had/heb (astma terug etc). Ook heb ik het opeens minder benauwd en ben ik heel anders ongi dan normaal. het ontpillen van de prikpil duurt inderdaad meestal langer (ongeveer een jaar), maar mijn cyclus was al eerder weer regelmatig (vanaf sept '07 ongeveer). In hoeverre ik medische stappen wil ondernemen weet ik (nog) niet. Toen we aan dit 'avontuur' begonnen heb ik gezegd dat ik geen medische stappen wil ondernemen, maar de wens voor een derde is toch wel erg groot. Daarom ga ik 29 sept naar de gyn en wacht ik eerst af wat hij zegt en wat er uit eventuele onderzoeken komt. Trusten en een dikke Knuff!
hey meiden ben weer terug van weggeweest Beetje druk op mn werk. Morgen mn nod. merk eigenlijk nog niks.... Wel heb ik sinds zondag wat steekjes in mn onderbuik en die zijn vanavond echt erger geworden. Het zijn geen ongikrampen, maar echt steekjes..... Weet niet wat het is. Ook heb ik (sorry voor de details) lijkt wel meer afscheiding. Is dit normaal voordat je ongi wordt? Nou het is afwachten.... ik ga nergens vanuit, mn man trouwens wel....... Die wilde al dat ik ging testen, maar ik probeer het nog een paar dagen uit te stellen en wie weet is het niet eens nodig en wordt ik ongi. hoe is het verder met iedereen? groetjes jolan
hee hoi, Gaby, jeemig wat een toestand zeg bij jou boven. Giegel, jeetje lastige beslissing, ik denk verstandig om je afspraak af te wachten. Knuff Renmar, lekker slapen, trusten Jolan, spannend zeg, ik weet ook niet hoe of wat je moet voelen, volgens mij ook bij iedereen weer anders en is het altijd overal aan te wijten. Hihi heb je echt wat aan he, zo'n antwoord. Net terug van mijn vriendin, ze was gelukkig weer terug uit het ziekenhuis. Nog erg moe maar gaat gelukkig goed met haar en dochtertje. Nu zooi opruimen want het is echt mega bende hier.
Spannend Jolan! Je klachtjes kunnen duiden op zowel ongi als zwangerschap volgens mij. Het is toch elke keer weer afwachten of de duivels gaan komen en we hopen natuurlijk dat ze wegblijven!
Hoe vond je vriendin de ooievaar? Lekker dat ze weer naar huis mocht en dat het goed gaat met haar en haar dochtertje.
Ze heeft hem nog niet gezien denk ik. Ze ligt nog op bed en was nog niet weer beneden geweest. Ja mooi poppetje hoor. *Glunder*
Je zou zo een weekje willen oppassen om alvast te oefenen Vanmiddag zei ik nog tegen een zwangere vriendin, dat ik wel wilde oppassen als haar kindje is geboren. Heerlijk met een baby knuffelen.
jij ook lautje ik ga ook zo aan het werk, gelukkig maar paar uurtjes voel me op moment mega belabberd, psychisch gezien dan. Geen idee waar het door komt, maar had toch echt gehoopt dat dit gevoel niet meer terug zou komen.. nou ja, herstel van burnout zal wel met ups en downs gaan en ik heb nu gewoon een downmoment. hoest verder met iedereen? allemaal nog ziek,zwak,misselijk en vol niet bestaande zwangerschapskwaaltjes? ongidames, nog steeds lekker aan het soppen? ( krijg zon dracula theetijd momentje ervan) @Klingel: je teen gebroken? HOW kwijg je dat weer voor mekaar? En nu ziektewet? of Klingel krijgt alles vanaf krukken gedaan en blijft gewoon stug doorwerken als een malloot? dikke knuffel in elk geval!
morgen meisjes Klingel teen gebroken, hoe krijg je dat nou voor elkaar? @ Gaby, toch schrikken als dat allemaal boven je afspeelt. @ Bowen, wat is het toch speciaal he, kan je alvast een beetje voor genieten. @ Giegel, prikpil omdat je last hebt van je ongi/waarschijnlijk vmk.... da stoch niet genoeg reden om wens voor 3e uit te stellen, moet je erna weer ontpillen. Maar dus waarschinlijk en vmk, door d ehoeveelheid bloed of dat d eongi zo anders is, sorry voor de vragen. @Lautje, Werk ze @ Limmeke, werk ze en tot straks, misschien teunisbloem olie slikken, helpt ook om je iets op te monteren..... Maar is toch niet raar Burn Out is heel wat, ben je (helaas) niet zo 123 van genezen. Gaat met kleine stapje sen soms even een stapje terug. *knuff* @ Remmar, al buik foto's
Prikpil omdat ik het even had gehad, dom idee dus en ga hem ook niet laten zetten. De ongi is anders, door de enorme krampen, vele stolsels en omdat ik nog erger leegloop dan anders (en normaal loop ik al hard leeg). Het lukt vast wel om zwanger te worden, maar zag het gister allemaal een beetje somber in. Nu gaat het wel weer goed