dit zijn er 100 in totaal..mag je of 50-50 ovutesten en zwtesten nemen of 75-25 of alleen 100 ovu´s of alleen 100 zwtesten je mag zelf je combie uitzoeken 'ze hebben ook mindere aantallen in hun winkel hoor als je dit teveel vind)...ja je mot ff potje plassen...zijn dipsticks dus moeilijk om overheen te pieppelen
nou ikke niet... het werd een beetje een kliederboel daarom matcare gedaan, maar ben er niet echt tevreden over. Dus wil nu voor een maandje of wat genoeg hebben en wil er niet zo heel veel geld aan uit geven. Ook omdat ik personatesten erbij heb..
ik denk ook niet dat dat lukken gaat...zit nu al in jurken over me broek en als ik loop of opsta me buik in te houden hahaha.
Debs, doen waar jij je goed bij voelt! als je het niet zolang nog voor je kunt houden op je werk, of je voelt je daar helemaal niet goed bij, moet je dit ook niet doen! Dan is het natuurlijk helemaal niet leuk als je geen werk meer hebt daarna... dat snap ik... maargoed.. wie weet?! Je bent idd niet verplicht om het te vertellen! mijn vriendin heeft het daarom ook extra voor zich gehouden en het pas vertelt nadat ze het contract had! Tis helemaal je eigen keuze! @ jeanine: vraagje, waarom wil je ook ovutesten als je ook persona hebt?
Remmar mijn cyclus is niet regelmatig.. Mijn laatste is 26 dus had vroeg mijn ei.. nu heb ik pas 13-10-08 mijn ei dus denk zomaar dat mijn cyclus ook weer langer is geworden. Ik ben de persona net voor het eerst gaan gebruiken en in het boekje staat dat de persona eerst aan mijn cyclussen moet wennen dus bij deze heb ik extra ovulatietesten gebruikt..
nou zeg..plaats tie gewoon twee keer me berichtje...das raar.. nu wil ik het nog niet vertellen omdat ik niet weet of het goed blijft gaan...dan hebben ze nu bij voorbaat al een excuus.....als het niet goed zou gaan heb ik daarna ook geen reden om het nog te vertellen.......mar ga er natuurlijk vanuit dat het wel goed blijft gaan ...mmm toch maar us met uitzendbureau en hubbie over hebben miss
Debsje, heb het even opgezocht, is voor mij nl ook misschien wel van belang bij het zoeken naar een nieuwe baan: Melden zwangerschap en verlof Je hebt wettelijk de plicht om uiterlijk drie maanden voor de bevalling aan je werkgever te melden dat je zwanger bent. Hij heeft dan nog tijd om een uitkering aan te vragen en vervanging te regelen. Soms is vroegtijdig melden verstandig. Werkgevers zijn verplicht je binnen twee weken na melding voor te lichten over de risicos voor jou tijdens je werk. Uiterlijk drie weken van tevoren ben je verplicht om aan te geven wanneer je je zwangerschapsverlof in wilt laten gaan. Dat is heel kort om nog goede vervanging te regelen. Als je al eerder weet wanneer je wilt stoppen, meld dat dan zo snel mogelijk.
Dat is mooi dat ie eindelijk een ei aan heeft gegeven.. Ik moet nog minstens een dag of 10 daarop wachten voordat ie dat bij mij aangeeft
verdulleme.. wrom doet mijn pc het niet meer.. net foto van buik gemaakt en nu kan ik hem niet plaatsen
sms maar naar mij lims anders Dank je wel veron! is echt een onderwerp waar we idd goed over moeten denken
@remmar ik doe dat ook naast de persona als je cyclus langer dan 35 dagen wordt opeens heb je te weinig testen Dus ik heb persona temperaturen en ovu-testen
gheheh Ja dus Vind het wel fijn om dat 's avonds te doen zodat ik de persona daar weer mee kan controleren Maar jah zoals mijn broer gisteren ook zei ook al klus je goed is het nog maar 20% kans dat het raak is ...
Hallo meisjes! Weer terug na een vermoeiend weekendje. Was begonnen met teruglezen maar zag dat het meer dan 30 pagina's zijn. Zag dat jolan zwanger is? GEFELICITEERD En smalletje minder goed nieuws? Zag het in je onderschrift *dikke knuf* Juud! Zie ik nou goed dat toch alles goed was? (Even gezocht naar je laatste berichtjes) Verder nog nieuws hier?
Ja ik weet het.. maar wil ook niet echt mijn ei missen. Als mijn cyclus regelmatig is zou ik nog zeggen oke alleen de persona.. Maar het wisselt nog al... Het ligt aan zoveel factoren en het is nu nog leuk en ja het zou leuk zijn als ik binnenkort met een postitieve zwangerschapstest zou staan. Leuk cadeautje voor mijn mannetje als we 2 jr. getrouwd zijn
27 oktober en dan ben ik van mijn laatste cyclus uitgegaan. Maar denk niet dat het erin zit. Nu ik vandaag pas mijn ei gevonden heb