Uitgenomen kon echt niet (nog afgezien van dat ík dat niet kan trouwens), hij kwam echt een paar centimeter tekort bij z'n mouwen. Ik heb me kapot gelachen Toen ik uitgelachen was zijn we naar de Bijenkorf gehold. Daar hadden ze wonder boven wonder een paar smokings hangen, mét korting ook nog. Dus mannetje heeft nu z'n eigen smoking Ik heb direct even foliumzuur gekocht bij de etos, echt een stuk goedkoper! Ik heb nog staan twijfelen bij de zwanger worden pillen maar nog maar even laten liggen... En eh.. Dikke knuf voor alle misselijke meiskes! Jullie hebben er wel veel last van hè!
@Jed, beterschap meis! Hou het goed in de gaten hoor, luister naar je lijf! @ Lim: Sóóóhéééé! Ik wil ook zo'n buik! Ik heb alleen 's avonds een beetje een (gas)buikie. Nu lijkt het gewoon nog net alsof ik teveel vreet en gewoon dikker ben geworden. Het is nog niet een duidelijk "zwanger!" buikje. Meer een ga-eens-wat-aan-sport-doen buikje haha @debs, hoe is de verhouding met de werkgever? Als die goed is zou ik wel gewoon eerlijk vertellen hoe het ervoor staat. Ik snap het wel als de verhouding wat slechter is dat je dan denkt: eerst ff contract afwachten, maar ik zou er zelf een beetje een oneerlijk gevoel over houden denk ik... Mensen, ik heb een cheeseburger verslaving. Kon het net wéér niet laten. Ik ga echt tonnetje rond worden ben ik bang heb constant honger, echt niet normaal. En als ik níet eet word ik misselijk...
kijk dat zijn nou nog us leuke koopjes in nood gelukkig komt de misselijkheid bij mij met golven..en vaak ook als ik iets gegeten heb wat mijn maag niet zo leuk vind haha..
@Juud: blij dat het hartje klopt zeg! hopelijk stoppen de krampen snel! @smalletje: nu maar de uitslag van morgen afwachten... succes. @Gieg: goed dat je B12 gewoon goed is, wel balen dat je nu geen reden hebt dat zw worden nog niet lukt... maar je hoeft gelukkig niet te prikken! Dikke knuf voor allemaal!
Jeetje Female wat is jou echo duidelijk ...wordt je toch helemaal blij van als je zo´n echo in je handjes krijgt...wacht maar hoor jij krijgt ook wel zo een buikkie dan zie je ook nie meer dat je elke dag aan de cheesburgers zit hihi....heb nog niet een specifieke verslaving geloof ik...tenzij je elke avond een brusselse wafel met slagroom mee telt
En daar kom je pas achter als het weer terug omhoog komt zeker? Female: hihi, blijkbaar heeft de beeb nu al een voorkeur voor junkfood. Als het een troost is: ik ken iemand die d'r zwangerschap is doorgekomen op smulrollen met mayo. Kindje was gewoon goed gezond
uum ja idd...net als de kiwi´s daarnet...denk lekker gezond veel pietemintjes...nee hoor daar houd tie daar binnen nie zo van geloof ik hahah...die heeft liever dat z´n moeder elke avond wafels met slagroom zit weg te duwen hihihi....en de sla met tomaat en morserella overgoten met balsamico vind tie ook wel erg lekker elke dag hahahaha.....
Hmmm, daar heb ik ook wel zin in! haha Heb trouwens nu al trek, ik hoop dat m'n ei snel komt want ik word een beetje flauw van die vreetbuien.
humzz.. owh de snackjes zijn altijd wel lekker... ik heb op dit moment erg veel zin in crackers met vlees en broodjes kroket... Owh ik heb er een heleboel in de vriezer liggen, maar ik ga niet voor een kroket de frituur er uit halen
meiden mijn `werk`tijd zit er weer op ik ga me naar mijn bankje thuis slepen en dan via me mobieltje lekker verder meelezen tot morgen allemaal weer! eetse allemaal strakkies! Knuff Debs
@ cin: wat zou dat idd grappig gestaan hebben, dat pak! hahha.. wel een bak zeg! Gelukkig dat ze er dan bij de bijenkorf nog 1tje hadden! Was het weekend verder geslaagd? was het een mooi feest? @ Jedid: beterschap meid! en let goed op jezelf! Pas goed op! @ debs: gadver, wafels met slagroom.. IIeeel! fijne avond nog! @ female: ach, lekker toch, die cheeseburgers geniet er maar lekker van! hihi... dan krijg je vanzelf wel een buikie haha.. @ all: heb de HA gebeld, morgenmiddag mag ik haar met een bezoekje verblijden!
Ja, feest was leuk. Eerst een diner en daarna nog even feestje met DJ. Dat was alleen zo voorbij. Vaders hadden allebei een supergave speech. Mag je langs de HA voor je misselijkheid?
@ cin: fijn dat t zo'n leuk feest was! Genieten is dat dan he!? haha.. ja, zo'n feest vliegt altijd voorbij.. @ gaby: hoi dametje! @ all: jeps, voor de misselijkheid.. ben het zo ontzettend zat! (na al?! ja, nu al... )