hier gaat het wel redelijk, al tegen mijn ouders verteld, mijn moeder heeft helaas veel ervaring in dat gebied, mijn vader weet er dus ook veel van. vanmiddag lekekr gewandelt met kleine meid en mooie rok gekocht.
Goed dat je zo wat afleiding zoekt en vindt Small! Klingel ondertussen al terug? Wel wat klungelig van klingelman: klungelige klingelman!
Heej meiden Ben ook weer, Heb even snel doorgelezen @Juud, gelukkig goed bericht. @Small, ontzetten balen meid, Knuff En wat goed dat je zo positief bent! @misselijken, knufff hoop dat jullie je snel beter voelen @Klingel, owwwww wat balen van die SMS, moet wel eerlijk zeggen dat ik in de lach schoot toen ik het las maar kan me voorstellen dat het ergggggg balen is voor Klingelman. Misschien smoes verzinnen dat het over andere zaadjes gaat? Bloembolzaadjes? @Limmeke, jeeetje mina, zijn er echt wel 2 @me, heb ook vroege testdrang, en slaaat helemaal nergens op want temp is al aan het dalen En ik had toch eigenlijk best wel goed gevoel.... Nu eerst eten en dan foto's uitzoeken voor cursus. Laterrrr en ik doe mee met de Groeps hug!
Die is goed Bowen ! Ja Klingel: hoe is het eigenlijk met die tuinierhobby van je man? Heeft hij die prijswinnende zonnebloemzaadjes al opgestuurd?
He ladies! Fijn smal, dat je wat afleiding vind! En knap van je.... *knuf* Jedid, rustig aan hoor, zo te horen heb je het flink te pakken, duurt best lang vind ik... He Gaby, waar heb jij gezeten vandaag? Alles goed meis? @ de rest: knuffel! Mannetje net testje laten zien toen ie thuis kwam, eerst moest ie lachen, zei hij: waar dan streepje....?!?! Maar toen zag ie hem ook... wel samen besloten dat het nog maar heeeeel licht is en nog maar even af moeten wachten tot over een paar daagjes. Ook nog kruidvattestje tegenaan gegooid maar daarop was helaas niks te zien... Weet nu niet of dat dan een slecht teken is...... Ben wel heel moe en op een of andere manier zie ik er raar uit, haha.. Temp is wel nog steeds goed, 37.2 dus het kan denk ik nog alle kanten op hier.
als je voor NOD zit.. wel met ochtendurine blijven testen.. dus dat kruidvat nu nix heeft.. wilt geen bal zeggen
Ow lim..... dat heb ik met die andere test wel gedaan, die van kruidvat idd niet. Wat zijn dit toch ook altijd zenuwslopende dagen! Weet jij toevallig ook of die van matcare gevoeliger zijn? En hoe is het met jou? Heb je wel een beetje voeding binnen kunnen houden vandaag....? En jouw buik! Die Lim..!
He natjes! Eh... lim is ziek, smal helaas een mk, juud is het goed, jedid ziek maar niet door beeb, debs heeft der 2 kiwis weer uitgeworpen, en...zal vast nog wel wat vergeten zijn! En ik had weer een ienieminie streepje vandaag maar test woensdag maar weer een keer. Hoest met jou?
@milla bedankt voor de samenvatting... Hier gaat het goed! Errug moe, en voel vanalles rommelen en doen in onderbuik...zijn goed aan het werk down there! En spannend van je testje joh!
lieve meisjes ik ga nog even languit op de bank tv kijken... denk dat ik half 9 weer niet ga halen... damnn wil gooische vrouwen herhaling zien, gisteren sliep ik ook al 8 uur Maar goed hopen dat ik het volhoudt! Tot morgenochtend!