arme natjes... hihi ik heb dat absoluut niet... Ik heb mijn gewone slaap ritme... Ben wel veel moe, maar dat kan ook aan mijn griepje liggen...
Ìk heb niets voor mij griep annex andere rommel. Ik kan niet tegen penicilline en Anti b. wil de ha nog niet geven. Wat ik op dit moment voel is misselijkheid, kiespijn en pijnlijke boobs, maar of die kiespijn er iets mee te maken heeft? Dat kunnen ook mijn verstandskiezen zijn. Ja ik heb nog geen verstand... Ik ga verder star wars kijken bijbij
Wel druk geklust maar ik weet niet zeker of ik m'n ei al gehad heb. Als m'n cyclus hetzelfde is als vorige ronde dan is m'n ei morgen. Ovutest is al wel donkerder, maar nog niet zo donker als vorige keer. Ben alleen te laat geweest met nieuwe bestellen, nu heb ik er nog maar één...
Jawel... Nee.... Haha! Het wordt wel een duur grapje als ik weer test.. Als ik zwanger ben is het niet erg, maar anders verklaar ik mezelf over een paar dagen weer voor gek! Hoop zo dat het raak is.. Iedere maand neem ik me voor rustig te blijven, en niet teveel te hopen, maar na dat streepje lukt het niet meer. Nu alleen maar hopen dat ik niet toch een teleurstelling krijg. haha, iedere dag kan natuurlijk ook!
*sorry even ego* ik voel me raar, heb een soort ongikrampen en ben ontzettend moe ook heb ik vlinderkriebeltjes in mijn buik. voel me net zoals tijdens mijn vorige zwangerschap, terwijl dit eigenlijk nog heel vroeg is om iets te voelen. *einde ego*
hoi zuurtje, dat is idd wel erg vroeg om je zwanger te voelen, maar je weet het natuurlijk nooit. Je temp maakt wel een mooie dip, misschien voel je het wel gewoon goed aan! Klopt je banner wel? Nog 12 dagen? Milla: haha, ik zou me denk ik ook niet kunnen inhouden. Kruidvat testjes zijn niet zo duur...
eigenlijk nog 11 maar ik heb dat ene dagje maar laten staan. Zou wel heel bijzonder zijn moest ik het nu al aanvoelen
ja zuurtje, sommigen weten het gewoon.... en ego-berichtjes mogen ook hier, hoor! die van kruidvat zijn idd niet zo duur... haha, thanks cin, als ik al twijfelde.. haha!