Vanmiddag was de ovu-test nog wit en nu heb ik een heel vaag streepje. Omdat ik mijn ei deze keer echt wil vinden, ga ik 3x per dag testen.
hey milla je ben wel weer helemaal terug hé met mij gaat het wel goed nu! ben net weze sporte dee me wel ff goed en jij spannend met je testen
Als je hem dan nog mist heb je wel een heel snel ei! Hoi Gaby! Fijn te lezen dat je je weer wat beter voelt!
Dit is de 4e ronde dat ik ovu-testen gebruik en tot nu toe heb ik geen overtuigend positieve test gehad. Ik teste 2x per dag, maar heb denk ik een erg korte LH-piek waardoor ik mijn ei steeds mis. Vandaar dat ik nu 3x per dag probeer, want uit bloedonderzoek bleek dat ik wel een ei-sprong had gehad afgelopen maand. Is dit je eerste cyclus met ovu-testen?
Nee, tweede. Vorige ronde had ik een hele duidelijke streep, deze keer zit ik er echt tegenaan te hikken lijkt het wel. Heel raar. Heb ook al wat meer testjes gebruikt als vorige ronde (zie FF ) Ik zou ook 3x per dag testen hoor! Desnoods vaker!
ik heb een beetje op internet gesnuffeld en een innesteling zou al vanaf 3 dagen na eisprong kunnen dus het is mogelijk
Als je ook zo'n snel ei hebt Ik heb trouwens al de hele avond pijn net boven m'n linker lies Zit natuurlijk direct weer te denken dat dat m'n ei is maar ik heb eigenlijk geen idee of dat wel kan...
Niet zo donker als de vorige keer. En volgens mij ook minder donker als gisteren. Ik zal eens even kijken. Was nog een heel gedoe gisteren, vriendinnetjes gingen zich op onze hotelkamer omkleden voor het diner, dus moest ik thermometer, foliumzuur en ovutesten verstoppen...
Je zou nu toch ook wel bijna een wat duidelijkere streep moeten krijgen of je hebt een wat langere cyclus. Hij kan zomaar overmorgen positief zijn
Voor die langere cylcus ben ik wel een beetje bang, ik vind hem zo lang zat. Ik heb even gekeken maar ik zie niet echt verschil tussen de test van gisteren en vandaag. Ik heb nog 1 ovutest... Gewoon doorklussen maar deze week
Zoooo ben ik ook weer. Nou Cin zo te zien aan je Temp kaart zit je er idd tegen aan te hikken. Ovutestjes snel bestellen! Als morgen mijn temp niet gezakt is ga ik morgen ook testen of kan je alleen met ochtendurine testen?