nrg streep is streep gefeliciteerd ! small hoe is het met je vloei je nog ? dEBS van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
nee dat was zondag heb net pas me temp. van vandaag is gevult ja ik was zondag ook niet erg lekker heb toen wel heel erg last van me buik gehad heb nu ook wel best wel last van me buik maar vanmiddag moet ik toch langs me arts en bespreek het meteen met hem!
nee dat van die gekneusde darmen is wel over! maar heb gewoon last van me buik van de ziekte zeg maar
Oh dacht echt nog van die kneuzing! Maar als het van de ziekte is moet misschien medicatie aangepast worden. Inderdaad gewoon even bespreken!
nee ik slik geen medicijnen meer! omdat ik een kinderwens heb , ik wil gewoon niet zulke zware medicijnen gaan slikken! en als ik nu medicijnen moet gaan krijgen omdat me buik op speelt zou het een pretnison zijn en dat ga ik helemaal niet slikken, ik kijk het wel aan , miss is het ff een lichte opvlamming en trek het wel weer weg!
Goeiemorgen ik kom even snel Small succes wensen en bekennen dat ik toch vanochtend al heb getest en helemaal nikkes noppes nada, ook witter dan wit. En NRG die testen hebben ook geen indrooglijntjes, dus heel voorzichtig alvast gefeliciteerd. Debs fijne dag tot vanaaaf Knuffel voor jullie allemaaaaaaal Doeiii
Hier heel stiekempjes vanaf mijn werk. Kan het gewoon niet geloven dat er echt zo'n heel licht steepie stond zeg... Maar temp blijt ook hoog, en ben normaal nooit over tijd... Ga zaterdag weer testen, met hubbie samen. Debsie, GEFELICITEERD met je B-day! Small, heel veel sterkte in het zh, denk aan je...