Moggûh, ff snel reageren, Owh is dat zo... dat wist ik niet. Nou dan zal het wel daarvankomen. Goed om te horen @ NRG: we geloven niet in indroogstreepjes. Erhm maar ik zie niets... Na een tweede keer kijken die ik op een foto toch wel wat, maar ik zou echt over een paar dagen nog maar een keer testen... Temp ziet er goed uit... @ Debs: Happy B-Day!!! @ mezelf: hoooi... Niets nieuws te melden....
owh ik heb wel wat te melden... Het is een maffe dag vandaag. Het is vandaag 5w3d. De vorige keer was deze dag het einde van mijn zwangerschap. Heel bizar...
Laat hem maar snel voorbij gaan dan! Deze keer voelt denk ik wel anders voor je of niet? vind je verschijnselen wel zwanger hoor!
@Milla Rose: Eigen schuld dikke bult. Wie te vroeg te test moet op de blaren zitten. Nu net toch weer testje gedaan, heb er toch genoeg Streepje weer wat donkerder..... Maar kan het echt pas na 10 minuten zien Dan denk ik: ook al bestaan indrooglijntjes misschien niet, er zal toch niet voor niks op de bijsluiter staan na 10 minuten geen resultaat meer aflezen..? Heb steeds het gevoel dat ik ongi word maar dan blijkt het afscheiding te zijn, mijn buik voelt wel raar, soms krampen, weet het nu echt niet meer... stomstomstomme milla...
Jaa zeker... het is helemaal anders... of het goed is ja of nee weet ik niet. Ik denk er weinig aan. Mijn verschijnselen richten wel die kant op...
@debs Happy B-day! @small succes vandaag ! @Mila dat kunnen ook zw.symptonen zijn die zijn zo goed als hetzelfde als ongi symptonen.
Heb nooit zulke ongi symptomen, dat is het hem nou juist.. maar zul je zien, eens moet de eerste keer zijn... Nou,stop vandaag maar eens met zelfmedelijden! Moet nog maar een paar dagen geduld hebben...
Ik zal er niet zo veel aan denken. Overigens een vraagje waarom heb jij je banner in je tekst staan? en niet in je onderschrift?
Goeiemorgen! Smallie heel veel suc6 strakkies meis...ik denk aan je! Jd fijn dat het anders voelt voor je..miss kun je deze dag dan wat beter doorkomen..ipv met flinke zenuwe Nrg en Milla: zijn gewoon hartstikke zwanger tra la la la alvast voorzichtig gefeli meiden voor wie ik vergeet.....SOLLY!
umm niet echt ....zit in me uppie op kantoor de hele dag..maar das nie erg heb afgelopen weekend de visite al gehad.....en denk dat ik ben jarig gevoel ook wel wat slijt na mate je ouder wordt
Morgen dames! Debs: Gefeliciteerd! Small: Heel veel sterkte en succes zo in het ziekenhuis! *knuf* Nrg: Ik zie een lijntje! Of twee lijntjes eigenlijk Alvast een (nog voorzichtige) gefeliciteerd! Milla: Indrooglijntjes bestaan niet toch? JD: Hoe is het met je oorontsteking, longontsteking en kiespijn? Ik vergeet iemand, ik weet het zeker! Kling: kroegentocht, haha. Feest was leuk maar de kroegentocht hebben we helaas niet meer gered, zijn lekker ons bed ingedoken @me: een EI! Denk ik.
Hihi, vind ik ook ja. Beetje jammer dat ik gisteren en eergisteren niet netjes om 7 uur getempt heb... Maar we zullen zien wat er morgen en de dagen erna gebeurt.