theoretisch gezien kan het nog idd..maar sla ffies een rondje over dus volgende maand meer geluk miss
@ debs: waarom sla jij een ronde over... dat doen we niet hoor! zo ik heb net mijn sollicitatie de deur uit gegooid. kijken of we reactie krijgen... dat ook weer gedaan...
Small en JD: deze ronde..morgen noddag en voel het al zitten dus kan morgen op rood volgende ronde gaan we er helemaal voor....vanmorgen smsje gehad van david met daarin...I love you very much, na de verhuizing moeten we maar weer eens bb's gaan proberen te maken. lekker knuffelbeertje van me xx hihihi
Hoppa.. dat zijn goeie berichten debs Kwartje begint toch te vallen bij hem. Maar eh.. hoe ga je hem nu vertellen van schatje, wil wel beeb maken, maar wil echt niet dikker worden, ben pompoenebuikje net kwijt?
hahaha...als het voor een beeb is wil ik graag dikker worden hoor...maar anders bbrrrr liever niet...hoop dat buikje ook weer verdwijnt als sneeuw voor de zon na mijn ongieweek.
of een lekkere bleekselderijstengelmetroomkaaserin doe met jullie mee hoor...ben alvast begonnen heb 0% vet yoghurt gehaald voor me lunch
zeg: heeft gieg trouwens nog een ovutest gewaargd? zit mezelf vreselijk in te houden om het niet meer te doen...ben nieuwslappig of tie nou eens op wit springt hahahahaha
wat een super lief smsje deb ik heb vandaag bloed geprikt zes buisjes 16 sept hebben we de eerste echo en vamiddag bezoek van moeders voor moeders NourElHouda spannend zeg en fijn dat je zo snel terecht kan
spannend meis over twee weekies zie je voor het eerst je beebie mag je dus vanaf vandaag in de melkflessen sassen...doe je wel een knijper op de neus
ja zou dat echt nodig zijn die knijper ? haha het is voor een goed doel dus ik moet niet zeuren maar gewoon doen ja heel spannend allemaal ! wanneer ga je verhuizen ?