good mornin.. nice weather we're having today so far... gisteren ook dus.. echt super.. Koffie leutje.... tja.. ik ben strakjes weer terug. koffie gebeurt maar 1 keer per dag. is leuk te doen met vriend
Ik drink heel gezellig in m'n uppie een kop koffie Eigenlijk moet ik opruimen, maar daar heb ik niet echt zin in dus dat stel ik nog even een half uurtje uit
Ja ik kan zowaar reageren, maar alleen op mijn pc en niet met mijn laptop... @ limmie: ik ben nog steeds een nickname aan het verzinnen. Arme meid...het is niet leuk als je down bent...*knuf*
je bent een schatje gieg We zouden vandaag naar semfonica in rosso gaan naar Lionel Richi.... maar we kunnen niet omdat we gister bij de ikea onze keuken niet konden bestellen (was te druk dus hadden geen tijd) nu moeten we dus vandaag anders hebben we vrijdag de keuken niet in huis en hij moet dit weekend geplaatst worden...dus dag concert *baal* Baal* kan dus nu twee kaartjes a 59,95 in de prullenbak gooien
wel erg jammer dat jullie niet heen kunnen en weer veel te druk bij Ikea, nog stommer zeg, jullie moesten voorrang krijgen
Balen Debs! Je kan ze ook nog hier op zwangerschapspagina te koop aanbieden en op marktplaats natuurlijk
ja baal ook echt ontzettend...was ons uitje voor ons 3 jarig huwelijk...kan ze wel op marktplaats zetten maar zijn alelbei aan het werk (hebben onze halve vrije dag ook maar opgeschort) dus eer diegene de kaartjes kan ophalen zijn ze alsnog te laat voor het concert..dat heeft ook geen zin dus.
tja .. zou je net zien... morgen afspraak ..en ga je erheen rood.. soms.. denk toch echt dat ons lichaam echt meer controle over situaties heeft dan we denken.