nai ben niet echt commercieel medewerker maar mijn baas vind het wel erg prettig als zijn afspraken worden ingeplant voor hem zodat tie zelf nie hoef te bellen hahaha....Fem je heb helemaal gelijk miss dat us proberen Jd: geen zorgen bij mij is het ook niet wit meis geen bloed is goed zeggen we toch altijd...en beetje bruin bloed is ook goed zegt men...maar kan me je ongerustheid wel voorstellen dikke knuff lieverd!
Rems...Hele dikke knuffie meis....die dag is altijd k*t elke jaar weer.....alleen nu je zwanger bent komt tie nog wat harder aan
Ik moest soms meetings afspreken voor 30 man. Probeer maar eens 30 agenda's op 1 lijn te krijgen Uiteindelijk lukte het altijd d.m.v. de charmes. Zijn mensen tóch gevoeliger voor. Ik zelf ook. Bij mij kom je er ook niet doorheen met een droog verhaal. Ik ben namelijk getrained om de agenda zo 'schoon' mogelijk te houden. Maar als het een leuk gesprek is wil ik wel meer voor je doen... dat is mijn ervaring. Succes!
Heb ik ook JD! Is dus normaal.. (tenminste, ik was er vanuit gegaan bij mezelf dat t normaal is... hihi) Dikke knuf voor jou! en dat vandaag maar snel voorbij mag zijn...
hihi..ik zou liever een callcenter inschakelen om het voor me te doen hahaha..ben er echt niet goed in....heb wel me bekkie bij me maar vind dit toch wel moeilijk hoor..het is idd zoals je al zegt...een afspraak is niet zomaar gemaakt daar moet je echt wel goed commercieel voor zijn...dus 24 stuks is voor mij een hele kluif terwijl een ander in miss 4 uurtje alle 24 stuks heeft ingepland...na ja ga gewoon me best doen met mijn charmes.....ff zoeken waar ik die gelaten heb
@ Remmie, veel sterkte, is geen makkelijke dag voor je *knuf* Net terug van het ziekenhuis. HCG was van vrijdag 210 naar maandga 50 gegaan. Ook kon ze niets meer vinden in mijn baarmoeder, slijm was ook minimaal. Dus denkt ze een miskraam van een bbz.
Jemig smal! Hele dikke knuff voor jou! En misschien heel stom gezegd, maar je weet nu wel waar je aan toe bent.. En je gevoel is goed geweest.. Hoe moeilijk het ook is! Toch?! Hoe kijk je er zelf tegenaan?
Misschien een stomme vraag maar als het een bbz was/is, moeten ze dat dan ook weghalen of gaat dat vanzelf weg? Wel 'goed' nieuws dat je baarmoeder schoon is...
jeetje small ...je weet wel waar je aan toe bent nu en het is gelukkig geen bbz...maar het blijft kl*te...dikke knuff meis!
Lim en Rem: Zo is zwanger zijn geen ruk aan natuurlijk. Ik zou zeggen dikke knuf, maar aangezien jullie van je af aan het spugen zijn blijf ik even uit de buurt. Ik stuur wel een extra poolboy jullie kant op. Debs: Geen commercieel talent maar net als de andere meiden was ik ook halverwege de intro al afgehaakt. Ik heb wel een tijdje 'aan de andere kant' van de telefoon gezeten en idd: gooi je charmes in de strijd! Als iemand leuk en aardig klonk dan luisterde ik in ieder geval nog