Gaby, ben je helemaal vergeten succes te wensen voor je afspraak met je arts vandaag! Dus bij deze alsnog. Succes! Ben er vandoor dames naar mijn afspraak, tot vanmiddag!
@Small *** HUG *** @pixie wat vervelend voor je .. ikheb nooit problemen gehad met ikea.. en lekker dagje vrij nemen hoor !
foto van nieuwe testje staat in mn album hij is donkerder, maar nog niet super donker... ben benieuwd hoe lang ik daar op moet awchten
erg duidelijke test al hoor Jolan een knaltest met deze testen had ik pas paar dagen na NOD, ondanks dat deze wel als allereerste posi aangaven.
heb even een andere foto geplaatst. zo kan je duidelijk het verschil zien. De streep is aanzienlijk donkerder
je bent gewoon vet preggy JD: las net over je gekleurde afscheiding: gelig/oker heb ik ook wel eens gehad hoor.. en lees maar bij eerste symptomen.. staat ook vaak dat mensen een andere kleur afscheiding hebben
thanks meis ik moet pas einde van de middag moet nu eerst naar het reintergratie bedrijf voor een nieuwe baan small EEN HELE DIKKE KNUFF VOOR JOU ! meiden ik heb alles weer bij gelezen maar moet weer weg! kom vanmiddag nog wel ff online doei xx
Heeej, zit effe stiekum vanaf mijn werk. Small hele dikke knuffel voor jou. Laat traantje met je mee. Renmar, knufff, moeilijke dag ook voor jou. Rest, knuffffff
zo dat heeft me even goed gedaan, even tranen eruit. En dan heb ik jullie nog allemaal aan het huilen gemaakt ook.... sorry Succes Gaby Mooie test hoor Jolan
ben ondertussen leuk dingen aan het regelen. we hebben van werk een kerstlunch in december. we gaan hem heir houden, zijn met zijn 50en http://www.stayokay.com/index.php?pageI ... lID=356045
jeuj, toch nog goed nieuws vandaag. Ik heb mn angelsound gekregen en heb net een heeeel mooi hartje gehoord!
Zo, weer terug. Ze hadden helaas geen mozarella meer @small: mooie zalen hebben ze daar. Heb je ook al een oplossing voor de 'stoelendans'?