goed nieuws voor sauna liefhebbers... dit zegt de VK (van mij dus) Saunabezoek: U kunt in de zwangerschap gewoon de sauna bezoeken. Omdat u in de zwangerschap makkelijker flauw kunt vallen is het verstandig om het saunabezoek niet langer dan 10 minuten te laten duren.
Jeetje das wel heel snel Jolan wel rekening mee houden dat je miss nog geen hartje hoort dan he! Fem: 1 afspr kunnen inplannen nog 22 te gaan Dank je gieg....eitje komt er aan bij jou
@ Juud, goed uitrustenhoor *knuf* @ Gieg, klopt wat je zegt, hoe stoer ik ook probeer te doen. Bijna posi ovu test @ Jedid, vind die mannen ook niet zo, Pooh en zijn vriendjes wel lief @ Jolan, snel intake gesprek denk dat echo later is
ja alleen rekent zij vanaf mn laatste menstruatie en dan zou ik volgende week 6 weken zijn. Ik vind het ook snel hoor, maar ja in principe is het alleen een intake, verder niets denk ik..... jeetje had ik toch wat later moeten bellen? is wel erg vroeg
bij deze vk doen ze geen echo echo is in het ziekenhuis, dus dat gaan we zowiezo nog niet beluisteren denk ik. alleen intake gesprek. ik moet ook een plasje meenemen. waarvoor zou dat zijn?
ik moet idd ook plasje meenemen en op het moment dat ik met mijn jas aansta ook nog twee glazen water innemen zodat we een duidelijke echo krijgen ofzo iets ..wel lekker hoor zo snel al Jolan
dag busbabes! hoest hier? we zijn een beetje een gammele bus he... @small, doe je rustig aan? missch weekendje weg ofzo, als mogelijk? KNUFF @juud: rust nemen! verplicht! *kijkt streng* weet je wat wel een wonder mag heten? dat de uitslag van de kat (1 van de 3 spannende uitslagen deze week) is dat hij toch geen kanker heeft, kans van ongeveer 0.01 % met zijn symptomen! ik ben heeeeeel blij! maar hij blijft krakkemikkig (als zat hij in de sept krak-kar) en moet veel medicijnen... maar nog niet onder de grond (klingel had de hele ceremonie al zo ongeveer voorbereid ) uitslag 2: morgen dokter bellen, had ik nu ook al gedaan maar de assistente mag nix zeggen grommmmmm mok mok mok uitslag 3: het turen naar ' 2e lijntjes' is weer begonnen. ik zie uiteraard wel de plek van waar het 2e lijntje zou moeten zitten, maar dat telt niet. kinderachtig spul, die zwangerschapstesten! piepklingel.
Gisteravond nog even goed geklust en volgens manlief moet het nu wel raak zijn 8) Overmorgen manlief even weer verleiden, als hij dat nog niet bij mij heeft gedaan En nu even heel snel verder met het schoonmaken van dochters kamer, lijkt wel nesteldrang.......
Hoi Klingel. Fijn nieuws van je kat. Of over je kat eigenlijk...Krijg je de medicijnen er wel in? Ik heb ooit eens iemand geholpen met medicijnen geven aan een kat, dat was geen feest! Uitslag 2: Ik grom met je mee naar de assistente. Uitslag 3: Die heb ik nog nooit gezien hoe ziet die plek eruit? En over gammele bussen...ach, bij mij is het ei-pijn denk ik... Hoop ik...
inwendige echo = lege blaas uitwendige echo = volle blaas Bij mij lukte uitwensig pas bij 13 weken. De 10 weken echo is nog inwendig gegaan omdat je echt niks zag...
@ Klingeltje, uitslag 1, wow knuffel hem maar flink, 2: stom dat ze niks zegt, 3: duim voor je da tie snel er vanaf springt Toevallig komend weekend gaat kleine meid uit logeren bij oma en opa. Denk uiteten en bios. en over 5 wk op vakantie naar SXM