spannend! missch ben je al wel verder heheheh! ik ben rond vermoedelijke ei weer gaan tempen, maar ff geeft geen ei aan, de sukkel. temp lijkt me te laag; zal wel weer nix zijn...
owh klingeling... geen bloed geeft moet... Ik vind je temp lekker omhoog gegaan... Wanneer dacht je dat je ei was?
als ik het zo zou zien kan je je ei op dag 14 hebben gehad een dip op dag 19 en op dag 23 kan toeval zijn of een van beide was innesteling... HOUD MOED
Ze vragen meestal om met een volle blaas te komen en kijken dan eerst met een uitwendige echo. Mocht het niet lukken met de uitwendige echo, dan mag je langs de wc om daarna een inwendige echo te proberen. Het kan dus best zo zijn dat ze ook nog een inwendige maken als ze uitwendig niets zien of niet voldoende kunnen zien.
@diddle: kweenie, hij is nogal zagerig; heb deze week steeds heeeeel vroeg getempt. denk zelf dat ei 4 okt is gewees we'll see.. moed houden moed!
het is lastig met jou baan om een goede temp te hebben. Volgens mij kan je niet echt op hetzelfde tijdstip meten of wel?
niet echt, maar aangezien ik deze maand kantoordoosje was, heb ik wel steeds zo tussen 7 en 8 getempt. ,maar ik ben er zo laat pas mee begonnen dat ff ws geen goede vergelijkingstemperatuur heeft van voor ei ofzo ach tja laat het los; ZENNNNNNNN ik ga wel weer naar mn werk SMAK
Moeilijk he dat wachten! Duim voor je dat je goed nieuws krijgt. Ik moet zo weg, dus zie vanavond wel of je wat te horen hebt gekregen en zoja wat Dikke knuff!
sms wel ff want kan elke keer maar nie reageren via me mobiel ...... Glitterie...beetje down beetje depri...beetje van alles maar nie blij.....zou ik wel moeten wezen met zo'n wonderding in me buikkie ......en dan die rot afspr nog maken pffff ....zeg maar dag met je handje naar je baan debstruttebol
@debs heb je al meer mensen voor je baas kunnen overhalen? **HUG*** hopelijk goed nieuws over je vader..
lieve debbel.. ik snap joe en JUIST dat je je depri voelt als je ook reden om blij te zijn hebt! want in het licht van je beeb in buik is juist de toestand van je papa dubbel donker en zwaar, zegmaar..... ik denk dat je daardoor in de war raakt; ben je nu verdrietig of blij; bang of hoopvol? en het lulligste is dat je je moet overgeven aan de tijd en aan de doktoren die wel even bepalen of en wanneer ze goed/slecht nieuws gaan geven.... daarom: EEN EXTRA DIKKE HERFSTBLAADJES KNUFFELTHEE DEKENTJES PANTOFFELTJES KRIEBELBEESTJES BABYKLEERTJES VADERSKINDJES ZONNESTRAALTJES KNIPOOGJES MOEDGLITTERPOWER-KNUFFEL vour jou!!!!!! kling.
lief Debsje toch, afspraken is ook niet mijn ding hoor. had ooit een baan waarbij dat moest (Philips) maar heb het er maar 3mnd uitgehouden. Veel suscces Debsje, hopelijk gaat de rest van de afspraken maken een stuk makkelijker. *knuf*