zucht... je hier ook... heb wat oker bruin verlies. het is donkerder dan net. Ik heb geen pijn, dus .... Hubbie en ik zijn gisteren aan de klus gegaan. Zou het daar mee te maken kunnen hebben? Wie herkent dit?
ooooow, had dat eerder gezegt Jedid, al die zenuwen voor niets. Ja, dat is boosdoener nummer 1, door zwangerschap is je baarmoeder super doorbloed. En dan kunnen vaatje ssneller knappen. Bij andere kleur van afscheiding is het eerste wat de vk eigenlijk vraagt, heeft u gemeenschap gehad de dag ervoor. *knuf*
owh oke... dus dat kan het zijn... Ik heb namelijk absoluut geen last van mijn buik... behalve spanning van deze rommel. Het komt ook niet heel veel... beetje spotting
Dank je meiden...idd glitterie zoals je het zegt zo voelt het idd...wat kunnen hormonen toch met je spelen op zo'n moment zeg JD..het zou kunnen als jullie idd flink tekeer gegaan zijn zeg maar...ff afwachten al begrijp ik dat je mega onzeker bent nu
Debs: dikke knuff voor jou! Het zit ook allemaal ff niet meer he!? Heel veel sterkte voor je paps en voor jullie! Meid, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt...
He meiden ben ik weer! Debs.. Dikke knuf voor jou.. en hoop dat je snel gebeld wordt door je paps met goed nieuws.. klingel fijn van je kat! Jedid! Haha.. gevolg van party hardy in de bedroom.... hihi! Komt goed meis! Small, echt knap hoe je bezig bent.. bewondering en een dikke knuffel voor jou! Juud dikke knuf! Hoop dat je je snel weer beter voelt.. Mijn tets ging goed, had de cijfertjes al zien staan en weet na al die jaren wat ze betekenen, was een ieniemienie verbetering zelfs!
goed om te horen milla... dat hard gesex... we deden het helemaal niet hard, maar misschien de manier waarop...
Jedid, al was het heel zacht, het is zo super doorbloed dat zelf dat al een kleine bloeding kan veroorzaken @ Milla, onderdeel van het verwerken voor mij, denk straks als ik thuis ben en kleine meid naar bed is dat he tdan weer even moeilijk is. Fijn dat de test geod ging en zelfs een innie minnie verbetering was.
He meiden! Hoes met jullie op deze mooie dag (alhoewel het is nu toch wel bewolkt zie ik net) @nrg: mmmm ik zag net een streep dus dat ziet er goed uit meid @debsje: *dikke knuff* en sterkte met je paps he @ small: je bent wel sterk meid. Ik jank elke keer als ik weer ongi ben geworden en dat gevoel blijft dan een paar uren. Hier moet ik maar een voorbeeld aan nemen en me niet zo aanstellen. Vandaag is de stucadoor gekomen en blijkt dat ons verlaagd plafond er niet goed in zit. Die hebben mijn vriend en zijn zwager erin gezet. Dus platen eraf en meer raggels erin. Ik ben wel blij dat die man het zei want hij had ook zijn geld kunnen pakken en weggaan. Dus hubbie belt zijn zwager op om te vragen of hij wilde komen helpen om het goed te maken maar dat vond mijn zwager niet zo leuk want volgens de zus van hubbie heeft hij er eingelijk niet zoveel zin in. Ik dacht jaaaaaaaaaaaaa sorry hoor maar hij had aangeboden om het te doen en nu het niet goed is dan met de grootste tegenzin terugkomen. Sorry hoor maar zo gaat "familie"toch niet met elkaar om?
@jedid: was maar grapje lieverd.. hoop niet dat het stom over kwam.. liet net testje van vandaag aan mannetje zien, zag het streepje meteen. gisteren moest ik het echt aanwijzen en moest ie nog zoeken, vandaag zei hij meteen dat ie het zag, en was duidelijker zei hij, maar wel nog heel vaag.. hihihi... zo spannend.... dacht er nog eens over na, als het niet zo is ben ik toch teleurgesteld, dus sowieso dan liever toch maar even voorpret!
sorry meiden was ff gepikeerd maar goed we gaan weer vrolijk verder. Geen idee wat ik vanvond moet koken. Gisteren heb ik met zo'n tegenzin gekookt dat het gewoon niet lekker was. Ok ik moet toegeven dat ik voor het eten 10 roomsoesjes en wat chips had weggewerkt Zal het daaraan liggen? Ja rond mijn ongi ga ik snoepen i can't help it
@ Mila: ik niet tegen je zeggen dat je misschien 2 daagjes moet wachten want zelf zou ik het absoluut niet kunnen. Wat spannenndddddddddd meid. Ga eens afleiding zoeken ahhaha Ik had gisteren gestest maar was wittterrrrr dan wit. Er staat wel ochtenurine in de kast van vandaag marrrrrrrrr
Gelukkig maar! hoop dat je je weer een beter geruster voelt nu je de mogelijke oorzaak weet.. snap dat het vandaag nagels bijten is..! *knuf*