Op een testje he. Ik kan zo naar de winkel om er eentje te halen maar ik weet het niet hoor misschien moet ik maar echt een dagje wachten. Pfff wat is dit moeilijk zeg. Ik heb gisteren twee testen versleten maar ik had niet met ochtendurine getest. Vannacht heb ik 8 uurtjes geslapen zonder te plassen dus ik dacht aaaaah geconcentreerder kan niet dus opvangen die handel maar nu durf ik niet te testen
dedsje, sterkte meid! Hoop dat je goed nieuws krijgt van je pa... en die afspraken, sja...ik wou dat ik je kon helpen, heb het zo vaak gedaan! Zal ik een middagje op kantoor komen zitten bij je Meestal is het ff inkomen en daarna vliegen de telefoontje en afspraken je om de oren.
Ja Debs daar ben ik wel bang voor. Ik twijfel ook of het wel echt mijn NOD is. Mijn cyclus is wat onregelmatiger geworden dus vandaar. Ik ga heeeeel hard mijn best doen om tot vrijdag te wachten en mocht ik niet ongi zijn dan doe ik een testje. Een positieve test zou echt een leuk verjaardagskado zijn voor hubbie. Ik heb al helemaal in gedachte hoe ik dat ga doen. Dan doe ik een grote strik om mijn buik met een kaartje waarop staat gefeliciteerd papa! aaaach zijmel zwijmel.........................
Whaaa wat lief TRisch Fem kan je mij lijst wel geven hoor ....hihihi... miss morgen meer fut en zin we will see anders is het jammer maar helaas dan zoeken we wel weer wat anders meiden ik ga er van tussen! Tot morgen weer! Liefs Debs
Debs: ik begrijp dat er iets is met je pa? Sterkte meid. Enne, ik sluit me aan bij je totaal-niet-blij-terwijl-je-dat-wel-zou-moeten-zijn-gevoel. Wie heeft de ultieme uit-je-dip-tip?
Tischa gewoon wachten tot waarbij jij je goed voelt! Laat je niet opjutten oid. Ik zou gewoon een paar daagjes wachten (hoe moeilijk dat misschien ook klinkt) maar dan heb je iig meer zekerheid! (als het goed is...)
Kom je ook bij ons in ons mega grote bed liggen?! Wij, als busbewoners, hebben besloten om een mega bed aan te schaffen.. inclusief poolboys misschien helpt dat wat?!?! euh.. ik weet het eignelijk ook nie.. heb hetzelfde gevoel, dus zou zeggen, come join the club....
ohw Kling, vergeet ik jou poezebeest helemaal! Maar snap ik nu dat t geen kanker was, maar toch iets anders ofzo!? Jemig zeg.. je hebt een wonderkat! wat goed! Hoop dat je de medicijnen inderdaad naar binnen krijgt! In ieder geval een heele dikke knuff voor alle spanning!
Tisha, Soms komt de positest gewoon wat later hè, als je cyclus dit keer wat langer was. Is moeilijk, maar wacht inderdaad tot vrijdag. Leuk idee van die strik om die buik! Ik hoop voor jullie dat het zo mag zijn.
Ik doe mee met het gevoel en het bed... Heb de hele tijd lopen hoesten en bijna geen vloei... ja 1 druppel... Het is volgens mij idd het vrijen van gisteren... Toch vind ik het wel eng. Het idee... Maar het ontspant mij wel, want het is niet gek en de kans dat dit niet van een mogelijke mk komt geeft me rust. Ik ben het overigens lekker rustig aan het doen. Voor de teevee met mijn laptop...
Hmmm, klinkt gezellig, maar met poolboys heb ik nu even niks. Sterker nog: ik heb al zo het gevoel dat ik mijn eigen man zo aan het verwaarlozen ben. Ik voel me schuldig aan alle kanten, en tegelijk zou ik nooit dingen doen die ik niet wil. Dat begrijpt en respecteert hubbie wel, maar is voor hem ook moeilijke tijd. Daarnaast heb ik niet-aflatende koppijn, slaapzucht en ik kan de hele dag wel janken. Gezellig, als je elke dag bij mij met thuiskomen...
Oei, voor dit soort dips heb ik ook geen remedie Maar misschien als je alle dips opvolgt en dan zeg ik: lekker even frisse neus halen, maar misschien heb je daar helemaal geen zin in en geen puf voor. Leuke inhoudsloze film (liefst zonder zwangere vrouwenmenschen erin...) In bad, lekker eten (ook geen zin in zeker?). Je laten vertroetelen? Ik mag nu naar huis en ga m'n cursus een keertje overslaan vanavond en m'n eigen tips opvolgen Al heb ik niet eens een echte dip... Tot later!
Klinkt heel lief, maar had vrijdag vriendin met hond in huis en heb moeten constateren dat een huisdier toch echt niet mijn ding is. Wist ik wel, maar nu is het bevestigd. En ik heb geen puppies in de buurt... Straks komt Siem weer thuis en dan ga ik daar weer mee knuffelen. Alleen voel ik me dan weer schuldig naar hubbie....
Cin, jij snapt het! Heb al in bad gezeten: geen remedie... Heb totaal geen zin naar buiten te gaan... Kijk nu ATWT en word niet eens opgevrolijkt... ZUCHT! Ik ga maar gewoon voor me uit zitten staren en straks lekker bij mijn hubbie kruipen...