aaah Juud toch! Dikke knuff! We wilden de poolboys ook eigenlijk laten slepen met kotszakjes hihi.. (meer nie..) Maar ik herken het wel hoor wat je zegt... Kweenie of je er wat aan hebt, maargoed.... afgelopen dagen (lees: weken) alleen nog maar op de bank of in bed gelegen omdat ik me zo ziek voel. Dus het enige wat hij doet ik voor me zorgen, boodschappen doen en poetsen als ie thuis is.. Vind het ook zo zielig voor hem (en hij dan weer voor mij).. En idd, ik kan ook overal om janken.. Maargoed, je hebt ook een heel heftig weekend gehad meid! Dat is ook niet raar dat je je zo voelt! Laat het lekker gaan en zeg ook tegen je hubbie dat je je zo voelt.. En het dus vervelend voor hem vind. Voor hem ook weer duidelijker dan, toch?! Hoe is hij er zelf onder eigenlijk?
Zo ik heb mijn banner maar eens aangepast. Wij hebben op dag 14 geklust dus als de eisprong 2 dagen later is geweest dan is er misschien nog hoop en dan is mijn NOD morgen. Meer L.O.V.E. was er niet deze maand maar pas weer op dag 21 dus * duim duim duim*
@ NrG en Milla Rose: jullie maken het weer spannend met al dan niet ongedroogde lijntjes hoor! @ Debby: gefeliciteerd meid!!! @ Small: eindelijk duidelijkheid, maar wel ontzettend k*t! Dikke knuf speciaal voor jou! @ Jedidjah en Limmeke: hoop dat jullie snel weer opknappen en jij niet zo misselijk blijft al die maanden Limmeke! @ Remmar: sterkte meid, met deze moeilijke dag! @ Milla Rose: fijn dat de uitslag van het long oz je meeviel! @ Klingel: Jeuj! kattenkind heeft geen kanker! Wat een opluchting zeg. @ Cin en Giegel: ei in aantocht voor jullie, broed ze! @ Debby: sterkte met je vader weer meis, spannend hoor allemaal. @Juud: neem lekker rust voor jezelf. Houd je niet van lezen ofzo? Of is dit zo'n dag dat wat je ook bedenkt eht gewoon allemaal niks is? @ Gaby: hoe ging reintegratiegebeuren? @ Bowen en Klingel: hoopp zo dat die streepjes nog komen! En dan bedoel ik dus niet de "ik heb mijn test volledig uit elkaar gesloopt en zie bij juiste lichtinval heel misschien een ingedroogd wiebelig vaag iets waar een streepje zou kunnen zitten test".
Hallo! Daar was ik weer, bruin verbrand en heerlijk uitgerust! Teruglezen van 2 weken gaat niet lukken dus wie praat me even bij?
ik zit weer te googlen over levensduur spermacellen. Grrrrr ik moet afleiding zoeken. Mmmm scriptie misschien een idee? Naaaah geen zin.... Ik weet niet hoe jij dat doet Jed maar is wel goed van je hoor om iedere dag zo aan je scriptie te zitten.
Jij roze zie ik Jed, Gefeliciteerd! Wat fijn! Waar het rood en de tranen? Ik zit zelf intussen op dag 34 na mk inmiddels vraag me af of ik nog een keer een ongi ga krijgen.... heb nog steeds geen zere borsten en dergelijke.
Mijn schoonmoederzei vroeger tegen mijn vriend, als hij ergens geen zin in had: "dan doe je het maar zonder zin"! helpt dat dames? @ Lautje: leuk dat je er weer bent, leuke vakantie gehad?
@klingel: mooi kloze kat. @debs: succes met pa @mezelf: mannetje is weg tot vrijdagnacht.. kheb alles erweer uitgesmeten wat ik gegeten heb en daardoor nu knallende pien in me kop. kids doen gelukkig komende daagjes gemakkelijk: bao paos, bamisoepjes, tosties , magnetron pannenkoekjes... zodat ik niet hoef te koken.
@ Lautje: Limmeke, Debby, JD, en Jolan op roze, Pixie wist je al toch? Small heeft mk gehad, wsl van bbz. Milla Rose en NrG hebben lichte streepjes, maar lijken nog in de ontkenningsfase. Verder is iedereen die zwanger is hier zo'n beetje continu zwak ziek en misselijk.
Arme limmeke gelukkig dat de kid willen "meewerken". Had je dit ook zo erg bij je vorige zwangerschappen? Owja meiden een vraagje: Zouden jullie naar een familiefeest gaan met een baby van 4 weken? Of is dat te vroeg?
Jedi is nieuw de rest vd zwangeren wist ik. Small een mk, ach k.t small.....dikke knuf 2 vage streepjes! je weet het ik geloof niet in indroog dus feli!
had ik bij mijn vorige zw ook ja.. alleen nu nog erger. bah.. ben echt hele dag aan het klagen net belde kantoor ook weer.. een of andere doos die ik niet ken: ja, je collega is ziek, dus jij neemt maandag deze client erbij.. ik zeg nee, ben ziek. ja maar zegt ze.. gaat over maandag hoor! ik zeg dan ben ik ook ziek! Ben zwanger, kotsmisselijk en leiding zou doorgeven dat ik voorlopig niet meer wordt ingepland! werd ze pissig! stom wijf