En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    je bent gewoon zwanger (zei je tegen mij toch ook :D:D)

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    van mn ei, anders zou ik een week verder zijn.

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja he.... had het ook niet verwacht. ik dacht vanmiddag ikbel gewoon om te vragen wanneer ik moet bellen, maar zij wilde zo snel mogelijk een afspraak....

4. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Weet je niet wanneer je ongi was dan? Mijn laatste ongi was 16 september

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    de mijne 10 sept.

sorry hoor meiden, ik heb steeds losse berichtjes gestuurd omdat ik meteen gereageerd heb.... beetje veel berichtjes van mij achter elkaar

6. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Dan ben je toch 5 weken?

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    dag meiden,

ben ik weer. Ben er nog niet gerust op... Ik blijf denken... Geen pijn en niet te veel dan is het goed. Er is iets meer vloei bij gekomen, maar het is nog bruin/roze. Ik schrok wel erg, want het was meer dan eerst. Ik heb vanmiddag mijn vinger ff in gestoken. Ik denk dat ik wat geraakt hebt... :oops: Owh ik wou dat we een aantal weken verder waren...

8. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Komt best goed joh, tis natuurlijk super gevoelig nu daar. Moet je der niet in gaan zitten porren ;)

9. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Je hebt een positieve zwangerschapstest. De test kan alleen maar positief zijn als je ook daadwerkelijk zwanger bent. De test werkt namelijk op het HCG hormoon. En dit hormoon wordt door jouw lichaam alleen afgescheiden als je zwanger bent. Ook al is het resultaat van de test zeer licht, betekend het dat je zwanger bent. De test kan alleen vals positief zijn als je hormonen gebruikt om een zwangerschap te stimuleren

Zo. daar staat het. *zucht*

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hihi NRG... we zijn zwanger...

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ik twijfel of ik ook een test moet gaan doen of dat het normaal is dat het zoveel langer duurt voordat je ongi wordt..... ik zit op dag 34 terwijl ik normaal cyclus van 28 a 29 dagen heb....iemand suggesties?

Cin, had jou en gaby expres vergeten....we konden geen pottenkijkers gebruiken ;)

12. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    oooohhh lautje
    cin en ikke maar wachten en wachten maar er werd maar niet open gedaan bij jullie :(
    had me jurkje al aan me zonnebril op in gesmeert met zonnebrand haha ja en ook cin's rug in gesmeert
    we waren er helemaal klaar voor :p

nee maar meid ben je wel een beetje op geknapt van je vakantie ?

elke het ging wel okey bij het reintergratie bedrijf , we gaan nu een plan opstellen wat nou het beste bij me past en waar ik me goed bij voel!

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lautje: na je MK kan je cyclus volledig van slag zijn. Het komt heel vaak voor dat cyclus ineens langer is..
    Maar eh.. testen kan altijd.. hehehe.. er zijn er nl ook heeeeel veel die meteen weer preggy zijn

hup.. piesuh!

14. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Lautje: AAAHHH, kan jij zo lang wachten?

15. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    owja ben net nog bij me arts geweest en heb sorry gezegt dat ik zo agressief was geworden tijdens het onderzoek
    hihi moest hij lachen en vond het wel lief van me, maar hij zei al dat ik daar helemaal niks aan kan doen want je hersenen ofzo worden ongeremt!
    maar plus dat ik de ziekte van crohn heb , heb ik ook een extreme geprikkelde darm :(
    en ja hij wis het ook ff niet meer omdat ik natuurlijk een kinderwens heb en ik mag dan geen andere medicijnen en onderzoeken .

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat klinkt goed gaby

moet dat plan ook weer goedgekeurd worden bij UWV?

17. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja dat moeten hun ook weer goed keuren maar ik ga waarschijnlijk ook een cursus volgen want ik wil de administatieve kant op
    waar ik niet met mensen hoef te werken

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    owh ik ben misselijk...het is gewoon niet leuk mee. Ik had trek in een warm kopje choco, maar nu staat het naast me en ik moet er niet aan denken...

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    join the club JD :( enige warme dat ik nog klein beetje naar binnen krijg zijn die bouillon dingen van opkikkertje.. word ik ook kotsziek van.. maar die smaak staat me nog niet tegen

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Mag ik ook meedoen? :oops:
    Neem ik wel wat van de misselijkheid van je over, zodat jij je wat beter voelt :D

Deel Deze Pagina