En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jed, jeetje is inderdaad schrikken. Anders als het morgen nog is, dan even vk bellen voor geruststelling. En als het niet rood is dan is het niet erg toch? kan oud bloed zijn.

nrg, als ik vanaf mn ei reken ben ik 4 weken. heb namelijk een week later mn ei gehad. en...................GEFELICITEERD!

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ovutesten staan in m'n album...wat een gepiel zeg!

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hey, ik heb hele maandverbandjes vol helder rood bloed gehad en zelfs dát was geen slecht teken. Ik herken je ongerustheid, maar probeer het niet op te zoeken.

Je kan met je nagel makkelijk wat open halen :( Laat je incubator even met rust ;) beetje oud bloed (bruin/roze) is helemaal niet erg!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jij mag al mijn misselijkheid zooo hebben giegje :)

cin: nog ff door blijven testen dus :)

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    hmmm donderdag ochtend toch maar ff een zwanger testje kopen, mits er dan nog geen bloed is tenminste... Eigenlijk verwacht ik het niet, heb nergens last van en deze maand is niet heel handig want dan ben ik 3 maanden terwijl mijn proeftijd nog niet is afgelopen....niet dat het daarom niet welkom is hoor...

Ja gaby, vakantie was heerlijk, maar weinig uitgerust ;)

Volgende keer neem ik jullie natuurlijk mee!

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    zo ik ben even gerustgesteld. Heb een site van miskramen gekeken en daar werd gezegd dat je pas zorgen moet maken met bloedverlies als bij een ongi.. Nou bij mij is het alleen bij het af vegen en drie druppel om een inlegkruisje... dus dat valt weer mee...

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ik heb geen testjes meer :oops: Nog ff door blijven klussen dus...

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Dat zeg ik mezelf inderdaad ook. Het zit goed, maar toch ben ik ongerust. het is maf.. ik ben zwanger, voel me zwanger, maar toch ben ik bang dat het fout gaat. Alleen de tijd zal het leren. Het is alleen met afvegen en als ik me beweeg, dus het zweeft los in mijn bm en dus niet nieuw nieuw... We w8ten af...

9. natjes

natjes Niet meer actief

ola meisjes! Hebben we nog nieuw roze vandaag?

10. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Heb er nog 60, dus doe maar een goed bod :)

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja nrg heeft een licht streepje, en tegen mij zei ze: een streepje is een streepje. Dus dat is bij haar nu dus ook , tis alleen moeilijk om te geloven :D

en milla? weet nou niet of die nou ook echt positief getest heeft

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ik heb er net 'een paar' besteld. Die zijn alleen nog niet binnen...
    En hopelijk heb ik ze niet meer nodig. :p

Dan geef ik ze aan een collegaatje. Die biechtte vandaag op dat ze aan het proberen is, ik voelde me héél erg slecht want ik heb gezegd dat wij nog even wachten. Waarschijnlijk ga ik dat morgen even rechtzetten, ik voel me er echt niet lekker bij :oops:

13. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Telt een iets donkerder wordend roze streepje op een ovu-test ook? :rolleyes:

Ovu-test is dus nog niet knalposi, maar is al wel donkerder dan vanmorgen en vanmiddag :D

14. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    haha ik heb er ook nog 75 :p
    terwijl ik altijd echo's krijg om me ei in de gaten te houden ;)
    morgen ochtend heb ik weer een echo

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Al donkerder dan mijn testjes? (Ben verder niet nieuwsgierig hoor :p)

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zou stiekem vanavond en morgenvroeg nog keer testen gieg.. klinkt wel of ei echt in aantocht is.. kan he..is tijd ervoor...

17. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Hahaha, dat heb ik tegen iedereen gezegd op mijn werk. Dat mijn hubbie erg graag wil, maar ik nog ff wil wachten. Dus iedereen me over halen, echt grappig :) En mijn collega die naast me zit roept al sinds onze bruiloft dat ze elke dag een anticonceptiepil in mijn drinken doet. En afgelopen 4 weken was ze op vakantie, en nu ben ik dus misschien zwanger. Heel graapig, kan bijna niet wachten tot ik het op mijn werk ga vertellen, ze zal t echt in dr broek doen denk ik :)

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ja de laatste is al donkerder dan jouw testjes.
    Maar ik heb waarschijnlijk een erg korte LH-piek en heb ook niet zolang streepjes op ovu-testen.

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik word ook zenuwachtig van ieder gevoelletje wat ik voel.
    Voelde ik dat echt? Deed het zeer? Deed het écht zeer? Is het goed? Is het fout? Maar ik kan je zeggen dat er na de echo een last van m'n schouders viel, dus ik hoop dat het voor jou ook zo is. Nogsteeds kan ik mezelf gek maken, maar ik dwing mezelf dan aan andere dingen te denken, zolang ik maar de stress kan afwenden.

Ik denk dat iedere zwangere die gevoelens en zenuwen heeft. Lijkt me redelijk normaal. Probleem én tegelijk erg fijn, is dat we vandaag de dag er zoveel over kunnen lezen dat je jezelf kan geruststellen én nog gekker maken dan je al was.

Sterkte!

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hihihi 4x per dag testen dus :)
    Morgenvroeg zou ik sowieso weer gaan testen, maar het is een goed idee om vanavond ook nog een testje te doen.
    Ik MOET deze maand een posi test hebben!

Deel Deze Pagina