Mijn piek duurde vorige cyclus twee dagen, was wel (een stuk) donkerder dan nu. Maar die eerste test is dus van 2 oktober... Als m'n ei is geweest is het streepje ook direct helemaal weg. Gekke dingen zijn het toch.
het gekke is dat ik nu wel weet en snap dat ik zwanger ben. Anders kan het niet... snap je... maf he...
Hm, ik zie net dat de vorige ronde m'n ei vijf dagen ná m'n eerste temp-dip kwam... Hoeft niets te zeggen maar ik hoop niet dat dat nu weer zo is
Mijn piek duurt maximaal een halve dag, waardoor ik de afgelopen 3 rondes mijn ei heb gemist met 2x per dag testen. Ben erg nieuwsgierig hoe een posi ovu-test eruit ziet
hellow, hoest hier? Deb: al iets van je vader gehoord? Small: sterkte en dikke knuf! Lau: welkom terug Nrg en Milla: spannend! De zwangeren: doe rustig aan, lekker in grote bedje liggen. De wachters (op ei, dan wel NOD): houden jullie het een beetje vol? Ik voel me geen meter anders dan andere keren, maar heb toch op een of andere manier in mijn hoofd dat het nu raak is (komt vast door eerste posi ovu-test van mijn leven...)
Ik zie dat er weer een hoop eispeurders zijn. Volgende ronde ga ik ook weer op zoek! Want ik weet het ook niet meer. Hubbie zei dat hij wel wilde gaan naar de dokter voor onderzoek. Ik was al blij dus vroeg ik ooo wat goed en zal ik de dokter bellen voor volgende week. Nou en toen kreeg ik de wind van voren... jaaaaaa waarom zo'n haast en niet omdat hij zegt dat hij mee wil dat het dan direct moet. die mannen toch ook. Zijn ze er echt zo bang voor dat de mogelijkheid bestaat dat hun zaadjes niet top zijn? Tast het hun mannelijkheid aan dan?
dat is voor mij even te duur... Ik ben aan het kijken op baby walz... Zit nu net tussen de switch tussen twee stijlen. Voel me op dit moment het beste is pantalon en blouse, maar die heb ik niet echt in de kast liggen. Zwangerschap is dus een mooi moment om alles om te gooien... hihi
@ Tisha, ik denk het inderdaad. Ze zien het misschien als falen, terwijl onze onderzoeken veel onteerender zijn
55 euro is mij ook te duur hoor Jedid. Maar ze hadden wel aardige dingen, tenminste niet dat schreeuwerige waar Lim het laatst over had. edit: en wat je idd erg veel ziet, die tunieken met verblindende printjes...