ik heb iets gevonden... Een baby pakket.. * 2 raglanhemdjes met lange en korte mouwen met brede overslag en strikbandjes opzij om makkelijk aan en uit te trekken. Fijne rib-kwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: wit Drogerbestendig Maat: 56 * 1 babymutsje houdt hoofdje en oren warm. Interlockkwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: wit Maat: 38/40 * 1 paar wantjes voorkomen dat baby zich met zijn nageltjes in het gezicht krast. Fijngebreid. Materiaal: 100% katoen Kleur: wit * 1 overslagbody met korte mouwen met drukknopen opzij en in het kruis. Interlockkwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: mint Maat: 50/56 * 1 body met korte mouwen met wijd te open hals en drukknopen in het kruis. Interlockkwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: geel Maten: 50/56 * 1 body met korte mouwen met wijd te open hals en drukknopen in het kruis. Interlockkwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: mint Maten: 62/68 * 2 shirts met lange mouwen met schouderdrukknopen en elastische boordjes. Interlockkwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: wit en mint Maten: 50/56 * 1 shirts met lange mouwen met schouderdrukknopen en elastische boordjes. Interlockkwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: geel Maten: 62/68 * 1 vestje met drukknopen. Interlockkwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: mint Maat: 62/68 * 1 broek met elastische tailleband. Interlockkwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: mint Maat: 62/68 * 1 overall met drukknopen op de schouder en in het kruis. Interlockkwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: geel Maat: 50/56 * 1 kruippakje met drukknopen op de schouder en in het kruis. Interlockkwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: mint Maat: 50/56 * 4 paar babysokjes met zachte, warme badstof voering. Materiaal: 86% katoen, 12% polyamide, 2% elasthan Kleur: mint/geel/wit * 1 trappelzak met elastische boord. Interlock. Materiaal: 100% katoen Kleur: geel * 1 babydeken heerlijk zacht met schattige opdruk. Interlockkwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: geel Afmeting: 75 x 90 cm * 2 flanellen doeken veelzijdig en knuffelzacht. Materiaal: 100% katoen Kleur: wit Wasbaar op 95°C Drogerbestendig Afmeting: 50 x 80 cm * 2 multi-doekjes in absorberende kwaliteit. Materiaal: 100% katoen Kleur: mint/geel Kookecht Drogerbestendig Afmeting: 60 x 60 cm alles bij elkaar voor 99 euro... Dat is toch een mooie prijs?
Ik weet niet of je het goed kan zien, maar het is wit, mint en geel.. Voor mij is het blauw dus das lekker handig...
Die tuniekjes vind ik leuk, maar de meeste printjes niet echt. Ik ben meer van de effen kleding, dus draag sowieso al bijna nooit iets met een drukke print. Die van Lim's laatste buikfoto vind ik nog wel leuk, maar vaak zijn de kleuren contrasterend. Leuk voor een ander
ik hou wel van printjes, maar niet te gek. Door meerdere kleuren kan ik dingen combineren. Iets waar ik erg veel moeite mee heb vanwege kleurenblindheid.
http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... Position=1 Die vind ik leuk, doe me die maar vast in 3 kleuren
leuk he die dingen bekijken. Ik hou niet van winkelen, maar digitaal winkelen is wel leuk... vooral van kijken