En een stuk goedkoper, in mijn geval tenminste. Digitaal kan ik het wel laten, als ik echt ga shoppen meestal niet.
ow meiden ik heb elke keer zulke opvliegers heb het dan ineens zo verschikkelijk heet dat is echt niet gezond nu heb ik het weer , gister nacht werd ik gewoon zeik nat wakker in bed omdat ik het weer zo verschikkelijk heet had , normaal ben ik een ijsklontje in bed ,nu had ik gewoon de raam open gezet
owh lieve meid, ik heb je niet eens gezien... opvliegers dus...Het lijkt wel of je griep hebt... ik heb er ook wel last van, maar ik ben ziek...
ben je nog steeds ziek wat heb je precies ? nee ik ben niet ziek, denk dat het door die clomid zooi komt vorige keren ook wel een beetje opvliegers gehad maar hoe het deze ronde is ,is echt niet normaal gewoon! vraag het morgen wel aan de gyn want morgen moet ik weer voor een echo en ga meteen vragen hoelang ik die zooi door moet blijven slikken want dit is alweer de 3de ronde
ik ben idd nog steeds ziek... waarschijnlijk een longontsteking gekregen... ben nog niet naar de ha geweest, maar toch... Kan clomid dat veroorzaken... ik hoop echt dat je deze keer roze mag score meid...
ben je kort ademrig ? en piepen tijdens ademen ? voor long onsteking schrijven ze toch ook altijd pretnison voor ? dat mag je nu absoluut niet hebben, daarom kon mijn arts nu ook niet veel voor me darmen, omdat ik nu pretnison niet mag hebben voor een kinderwens zou wel als ik jou was vandaag of morgen langs de ha gaan hoor ! ja het kan wel door de clomid komen hoop ook dat ik nu echht op roze mag ! anders word het dan alweer de 10de ronde en we zijn nu over een paar dagen alweer een jaar bezig
ik hoest veel en ook ben ik idd kort ademig... ik piep niet, maar dat weet ik niet...Ik krijg idd niet... HA weet er van... heb zo nu en dan een beetje koorts... Ik ken het hoor meid... Volgens onze telling al 10 maanden, maar we waren in september al gestopt met de pil
@ Gaby; Toen ik erg veel problemen had met mijn darmen, had ik ook last van opvliegers. Ik had het dan vreselijk warm, kon niet stil liggen, zitten of staan en was daar soms erg misselijk bij. Misschien dat het door zowel de clomid als je darmen nu zo hevig is geworden.
hallo allemaal. sorry maar ik ben begonnen met teruglezen maar het lukt me niet. Ik ben veels te moe eigenlijk haha... maar ik heb wel nu lekker t/m volgend woensdag VRIJ.. yippe.. is me gelukt donderdag vrij te nemen.. ben toch altijd op woensdag vrij. morgen heb ik een tandarts afspraak.. ja.. het is erg.. 8 jaar niet geweest.. schaam me kapot.. maar je ziet het niet aan mijn tanden hoor. hoop ook dat de tandarts dus ook ziet waarom ik al 8 jaar niet meer geweest ben hahahaa.. hoe is het hier verder? enige nieuws?
hoi pixie... 8 jaar niet meer. owh dat is niet best. ik ga iedere half jaar... als je nu wat hebt moet je zeker alles betalen...
maar als je echt longonsteking heb piep je toch omdat de rek uit je longen gaat? hoop zo voor je dat dat het niet is dus jullie ook een jaar, maar gelukkig dat het nu is gelukt
ja... als de eerst niet mis was gegaan was ik bijna klaar... ik hoop idd dat het geen longontsteking is....