als ik nu wat heb zal het misschien maar een gaatje zijn/ trekken van verstandskies. zal toch dat niet moeten betalen. ben ervoor verzekerd.
ja had je dat ook ? want ik heb trouwens vandaag nog iets kadoo gekregen ik heb een hele extreme prikkelbare darm boven op me crohn vandaar dat ik ook zoveel pijn had tijdens het onderzoek en hij zag ook irritatie plekjes in het begin van me darm tot waar hij kon komen heb een recepje mee gekregen tegen die prikkelbare darm maar volgens de bijsluiter is er nog niet veel bekent met een zwangerschap dus moet ik het morgen eerst ook met de gyn overleggen
wow pixie , al 8 jaar niet geweest? ben je bang voor de tandarts ? ik had sins vorig jaar me eerste gaatje pas en ik heb ze vorige jaar gebleekt haha had ik zelf gedaan want ik werkte eerst 1,5 jaar op een tand techniesch lab
Goed Hard op zoek naar m'n ei en druk met leren waardoor ik wat minder online ben. Heb wat in te halen met leren Als je denkt dat je longontsteking hebt, kan je toch beter even de huisarts bellen morgen. Met een verwaarloosde longontsteking ben je nog verder van huis en volgens mij hoef je niet perse prednison te gebruiken dan, maar kan je ook antibiotica krijgen (die je tijdens zwangerschap mag slikken).
Ik heb nu nog zo nu en dan last van obstipatie en dan ook opvliegers. Met de koliekaanvallen van het afgelopen jaar had ik de opvliegers nog erger, maar heb ze nu nog als m'n darmen weer eens niet meewerken.
vriendlief heeft paling voor me gekocht... hehehe.. is mijn eerste craving geweest. 4 dagen lang.. heerlijk hele paling op
obstipatie heb ik nou juist niet ik heb het tegen oven gestelde. hmm miss moet ik dat maar eens in de gaten houden dan of het niet van me darmen komt meiden ik ga ff lekker met vriendlief knuffelen op bed fijne avond xx
owh ik moet er niet aan denken, maar een broodje kroket... daar doe ik om 8 uur in de ochtend gaat er wel in...