hey meiden ik ga naar bed.. duimen voor me morgen ochtend dat ik niet veel werk aan mijn tandjes hoef.. welterusten
ik leef nog... zo nu en dan een beetje roze... maar meer niet...Niets ernstigs... ik denk dat het morgen wel weg is...
Heee hoi Ik heb een vraag gesteld in de Lounge http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=115396 Als iemand me advies kan geven, graag! Slaap lekker allemaal!
Dat is toch een zwangerschapsverschijnsel...? Heb je het nog moeilijk gehad vandaag met deze datum? Denk dat je je daarom misschien ook beetje meer ongerust maakt, is ook heel begrijpelijk hoor...
Gelukkig is deze dag snel voorbij en hopelijk kun je de vmk dan achter je laten en wat meer gaan genieten.. wanneer ga je vk bellen..? spannend!
ik heb absoluut geen antwoord op je vraag... Dat roze komt denk ik van de vrijpartij van gisteren en de rest van het feit dat ik met mijn vinger heb gekeken of ik nog heel was van binnen. Het is niet ernstig. Ik hou het in de gaten. Ik weet dat het een zwangerschapsverschijnsel is, maar is het daar niet erg laat voor?
Heb nu steeds dat als ik iets voel meteen denk: o jee... daar zul je het hebben! ga ik kijken, is het afscheiding... pffff.. nog paar daagjes dan heb ik weer lekker duidelijkheid!
ik ga maandag bellen. Na 6 weken vind ik wel een mooi moment. Ik weet wel al welke vk. Ik ga niet zeggen dat ik weet wanneer mijn ei was om eerder mijn echo te krijgen... hihi
Jaah... slim! ben benieuwd! weten we meteen hoe goed onze ovutesten zijn, haha! ow jedid.. je bent gewoon zwanger! is het eigenlijk al 100% doorgedrongen bij je...? weet dat je het al even weet, maar toch.. lijkt me zo onwerkelijk als het dan opeens echt zo is..!
het gekke is dat ik nu echt weet dat ik zwanger ben. anders kan dit niet door een vrijpartij gebeuren. Vooral niet omdat we heel rustig deden.
ja inderdaad.. eigenlijk wel grappig, in eerste instantie schrik je, en achteraf blijkt dat het juist is omdat je zwanger bent. En dat rustige snap ik, lijkt me eerlijk gezegd best eng als je net weet dat je zwanger bent