zie dat jij al hele zwik hebt van lichte streepjes.. hmm heb vandaag pas zon 1e lichte streep.. gaat dat inhouden dat ik ook pas over week een vette streep ga krijgen of wilt dat nix zeggen?
Hoeft niet hoor Limm. Wat ik apart vind is van die ovutesten van Mystik dat die van 3 sept, de eerste, al zo-bijna-positief is en daarna worden ze weer lichter. Of was de concentratie van het plasje wat minder ofzo? Heb ook maar weer ovutesten besteld.
MammaY rustig aan meis..je weet ons te vinden Alice: heb de kaartjes thuis liggen en zit zelf op me werk....na ja dan maa rin oktober naar aqlicia keys..hebben we ook nog kaartjes voor liggen...dus maar us zien of we daar wel toe komen om te gaan hihihi Lim als je vandaar een lichte streep hebt kan het ook zijn dat je over 2 dagen ( als je ovulatie is volgens banner) je een hele dikke vette streep hebt...ik had vorige maand ook maar twee dagen licht en daarna 1 donkerdere.
haai lieve mEIsjes, hier de breketeen. hoe dat gebeurd was? ach, ik loop altijd overal tegenop, je zou het niet zeggen als je me zag maar ik ben stiekum een beetje (enorm) motorisch gestoord dus ik bleef haken met mijn teentje achter de deurpost en die zei KRAKQ! ja mijn teeen dus niet de deurpost! helemaal dor de midden ale: anyway, ik word nu gedwongen en verplicht om 1 week niet te lopen (nee limsel ik ga niet met krukken door het kasteel!) en het herstel duurt ong 4-6 weken: wat een luxe! ondanks de vette pijn zeg ik: dank je wel moeder natuur! rust van werk en rust voor babybroed! (als ik nu zwanger blijk te zijn is die teen écht met een reden! [-o< ) het houdt dus in dat ik lekker op het forum ga kwetteren heheheh~! @lim: ben je down vandaag meissie? kunnnen we wat voor je doen? opvrolijken in de tjet of diepgaand gesprek? in elk geval vast KNUFFFFFFFF je ovutest zou zomaar morgen posi kunnen zijn hoor. had ik deze ronde ook: 1 sept om 11:00 was ie supernega, en om 19:00 zwaar posi! alleen daarom al raad ik echt aan 2x per dag te testen! @gieg: ook weer opgeknapt? prikpil-idee weg gewapperd? goed zo meisje *knuf* @small: spannend, morgen gyn! hoop dat ze je snel en goed (lees zwanger) kunnen helpen! @mystik: de 9e je LH piek gehad dus? dan zal je ei vandaag of morg wel springen POIIING! @pix: ik vind balsamico wél lekker hoor~! @mamaY: ik begrijp dat je rust wil en niet teveel stress en zorgen, die je misschien hier op forum eerder krijgt. we zijn er voor je als je ons nodig hebt voor knuffel of steun ezo! broed rustig door! KNUF @mezelf: ik voel nix verdachts op het gebied van zwanger! maar ik ben het natuurlijk al wel! 8) zo nu gaak op mijn kont de trap af en voor de TV liggen vegeteren.... liefs! breekklingel.
oh ik heb alle dagen een licht streepje hoor, maakt niet uit welke dag van de maand (had vorige maand toen ik ze binnen kreeg even 2 dagen achtereen (ver na ei sprong) geprobeerd, kijken hoe het er uit moet zien zeg maar, maar gisteren volle vette streep, en vandaag ook trouwens. stop nu ook met testen zeg maar, en klus me rot hihihihi
*gaat met bobbel in keel van ontroering een broodje happen* TNX! Tot over een tijdje, hoop julie dan wel te jkunnen vinden zeg potveurdriedubbels, laat even broodkruimels achter ja? Mx
Sterkte MamaY, en als het helpt: bij de vorige zwangerschap had ik tot en met acht weken geen enkel symptoom... Het zegt dus helemaal niks!
@ klingel: m'n dip(je) is weer over en ik ga er weer met frisse moed tegenaan over een weekje Is dit iets voor je voetje?
Blij te horen dat ik niet de enige ben! Ik ben vorige week begonnen met testen en had gisteren net zo'n mooie vette streep als jij. Manlief was gisteren te moe... Vanochtend wél geklust, toen was hij blijkbaar uitgerust... Kling: AUW, zit je teen in het gips of mag je hem gewoon niet belasten? Lim: *knuf* Dan ga ik nu weer even teruglezen
@cin: gister vette streep voor het eerst? dan ei denk ik morgen. genoeg klustijd mijn teentje is getaped; kunnen ze niet gipsen. ja kon wel maar dan mocht ik elke dag anti trombose spuit in mijn been prikken nee dank je dan maar wat meer pijn! waar is debs en gaby eigenlijk?
mooie klompen even kijken of ik he took begrijp, bij vette streep eisprong tussen 24 en 48 uur... dag 1 licht dag 2 licht dag 3 vet dag 4 & 5 licht, maar wel eisprong dan?
2 keer niet piepelen op een dag omdat het in potje moet? auuu, mijn arme blaasje... maar goed, dan gooi ik er vanavond, en morgenvroeg en morgenavond en overmorgenvroeg nog wat testen tegen aan hahaha, zo gaat het wel hard met die dingen Haken achter deur met teen? eh.. en dan hele week niet lopen? HELE WEEK KLINGEL OP FORUM? mother have mercy! ja, limmeke is down.. maar mannetje heeft net der dagje alweer wat beter gemaakt. smste hem en zei.. ooo een duidelijker eizoekstreepje.. hij: ooo dan wil je sex.. lekkkkkeerrr.... ik weer sms terug: nou eh, kan nog wel wat daagjes duren hoor voor ei komt, maar zijn op goeie weg.. belt die en zegt: dus ei is er nog nie? ik zeg neeeee, maar zit blijkbaar wel iets.. dus eh.. elke dag sexen aub... en mijn mannetje die er totaal niet mee bezig wilt zijn en doodmoe is na lange dag werken zegt dan liefjes: alles wat jij wilt schatje als je denkt dat we zo meer kans hebben.. als jij elke dag sex wilt, krijg jij elke dag sex! Maar dat doet die ook omdat die weet dat als deze maand weer nix wordt het aantal maanden wordt uitgesteld als we trouwdatum idd aanhouden.
Gewoon vanavond nog een keer, hihi. Die trombosespuiten heb ik ook eens gehad. Uit gegleden in de tuin en een botje in m'n voet gebroken en dat moest dus wel in 't gips. Het viel me toen erg tegen moet ik zegge, als je maar op één been kunt staan is alles een stuk lastiger!
@ Limmeke, wat een lief mannetje heb je @ Kligel dan maar tape, zou dat spuiten ook niet zo zien zitten