och ja.... toch knap dan dat je je daar niet door laat leiden.. Ben helemaal in mijn nopjes vandaag met de test van vandaag ( de longfunctietest) juist nu met onze beebplannetjes ben ik zo blij dat het goed gaat allemaal! zou zomaar weer roet in het eten kunnen strooien.. maar alles super positief, zo'n lekker gevoel!
zie je allemaal goede dingen vandaag... Dat ik nu er zo tegen aan kijk wil niet zeggen dat ik bijna gek werd vandaag...
Blij dat de dag vandaag zo goed als om is Jedidjah! Enne die witte vloed heb ik mn hele zwangerschap gehad...en soms beetje rozig en gelig maar best veel altijd. Dat je nu nog wakker bent trouwens...ben je niet ontzettend moe?
nee dat snap ik.. maar dat gevoel is ook heel logisch jed.. neem aan dat dat langzaam af gaat nemen de komende weken.. en dan ga je helemaal stralen! hoor vaak dat in het begin de angst overheersd, en al helemaal natuurlijk met je vorige ervaring.. Ja zie alles wel door roze brilletje vandaag! nu nog een dikke vette positieve zwtest... dat zou mooi zijn, haha!
owh... ik ben nog steeds wakker... Sinds ik zwanger ben ben ik veel moe, maar ik kan ook met heel weinig slaap... Ik heb nooit echt zin om naar bed te gaan.
whahaha ik ken de roze bril... heb hem nog niet vaak gezien deze ronde. Ik hoop het idd snel te zien en te mogen stralen
Milla die vette posi test heb je vast binnen paar dagen in je handen! Superspannend! Ok Jed, gelukkig maar. Ik moest in de eerste 10 weken om 20.00 uur écht naar bed ik kon ogen niet open houden. Nou das echt niet gezellig! Nu ga ik er in. Fijne nacht!
Owh hubbie wil naar bed... ik als een echte huisvrouw volg hem gedwee... hihi... Nou het is nu echt tijd... tot morgen milla.. droom maar van een mooie test... Dan droom ik van een mooi kindje...
poe moe werk= harder dan botje in teen uren waren langer dan ik van top tot teen kat=op stap; zeker goede nieuwsjes vieren poesjes vingen muis; t blijven beesten die dieren ik=op weg naar lief in verschoond bed augustbus bracht enkel wat vertraging in de tred veel=gebeurd en nogmeer dat is er gaande de tijd zal het ons leren en tot dan hou ik me/ons staande gaap slaap
midden in dit nachtelijk uur ben ik nog wakker ben hier helemaal alleen, ach stakker kennelijk zijn we aan het dichten geslagen hier ik maal er niet om, vertrek geen spier toch leg ik mijn hoofd zo snel te rusten wil gaan dromen van 2e strepen na bevredigde lusten nou ja, ik heb me toch nu wel vermaakt ik ga naar bed, maar nee: niet naakt! Kerel is hier vandaag ook niet, dus dan interessert die oude pyama mij geen biet
Moge lieve bus-vriendinnetjes, Check mijn album En stond er al na 3 minuten, haha. Is dat een indrooglijntje? 8) Edit: Sig. ook maar even aangepast. Spannend hoor! Kan er trouwens nog niet over uit wat een maand dit is voor de Augustus-bus-beebs. Ongelofelijk!
AAAAAAhhhhhhh je bent harstikke zwangerrrr|! Gefeliciteerd meis, kan niet missen he! Mogguh allemaal...hier wordt ik helemaal gek van de lage rugpijn en zeurderig gevoel in onderbuik....argghhhh....
jeeeeeeeeeeeee het is echt niet normaal, deze maand! nrg: GEFELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ik denk, ik doe voor de verandering eens het hek open in plaats van dicht, maar er was al giga nieuws vandaag! super! nu hopen dat wij vanmid ook super nieuws krijge,, qua klingelzaad en qua pre-NODderale test.. toch wel eng van dat zaad. maar nogmaals het zal wel aan mij liggen ALS we een probleem hebben zo en nu naar werk. GIL! liefs klingel
Jeetje kling wat maakt jouw temp enorme stijgingen! Wow! Ben erg benieuwd naar de uitslag van de tests!
Nrg50 jij ben harstike zwanger hell no een indrooglijntje GEFELICITEERD MEID ik kom zo weer terug moet nu voor een echo doei xx