Morguh...... @Nrg echt heel duidelijk! Gefeliciteerd! @Gaby, succes met je echo @Klingel succes met je uitslagen! @me kijk eens naar mijn temp kaart Fijne dag allemaal
NRG! Gefeliciteerd! Gaby succes zo meteen..! Hier alle hoop vervlogen, temp was lager vanochtend en test wit. Test was van ander merk en wel nog 2 dagen voor nod maar dat temp daalt geeft me geen goed gevoel... (moet ik erbij zeggen dat ik altijd pas meet als ik al uit bed ben..? ) Oftewel milla rose lapt dan ook echt ALLE regels aan haar laars....
Welke test heb je gebruikt? En qua tempen moet altijd voordat je uit bed gaat, zodra je wakker wordt.. En meer dan afwachten kan je helaas niet doen
Yes i know.. maar had deze maand dezelfde theorie als klingel. Iedere maand zit je rustig te wachten tot nod en word je het toch, dan maar een keer zo, heb ik 2 dagen pret gehad met mijn testjes.. Had nu die van kruidvat 2 voor 5, de vorigen waren die van matcare de cassettes
@NRG GEFELICITEERD MEIS! @Mila je zal wel helemaal gek worden.. @bowen ik ga nu naar je temp kaartje kijken
Tja.. haha.. typisch gevalletje van je teveel laten meeslepen... de ene maand gaat het heel goed, maar de andere.. Maar ja, zal echt wel een keer komen. Nu echt ongi gevoel, krampen in m'n buik... maar blijf vrolijk doortesten tot echte ongie... haha, nog niet opgeven ook he 8) ...! Goeiemorgen meiden!
morgen meisjes @ NRG, gefeliciteerd @ klingel, succes hopelijk goede uitslagen test @ Bowen, vedorie, temp zou hoog blijven, stoute temp @ Milla, moed houden
Morgen meisjes! NRG! Dat is echt geen indrooglijntje meer, haha. GEFELICITEERD! Mijn temp is weer gestegen, maar ja, vorige keer had ik ook zo'n zaag voor m'n ei.