geloof dat ik iets gemist heb JD wat is er aan de hand meis? is het mini beetje van gister meer geworden? oww meis wat erg! *knuff* meis hopelijk mag je snel langs zodat je wat meer weet!
ja debs het minibeetje is meer geworden. en vooral roder... het is nu zwart/donkerrood... vol proppen
Nee, Jedid, oh, echt, ik hoop dat het niets is! Hopelijk hoor je snel iets van je HA Milla en Bowen: balen van de tempdip... Knuf NRG: supergefeli, en wat een duidelijk streepje ineens zeg! Klingel: hoe laat weet je de uitslag?
bedankt meiden.... voel me nu gewoon weg K*T... Net ging ik naar de weecee voelde wat vloeien, maar het was geen bloed. Ik snap het niet meer... De stress begint nu op mijn buik te slaan...
Jd ik ben niet echt gelovig maar heb net ff een gebedje voor je gebeden...ik hoop zo dat er niks ernstig is meis....ik duim en bid voor je
Hoi meiden, Ik wil jedid even sterkte wensen en ik duim heel hard voor je dat alles goed is met je beebje. Sterkte.
Goedemorgen dames @ Nrg: Ik zei het gisteren toch al!! GEFELICITEERD!!!! @ Jed ik hoop dat het goed blijft gaan! @ Naiobi vraagje over persona.. moet nog een paar dagen en dan heb ik mijn 16 testen (van 1x gebruikt) maar moet ik nou van mijn kortste cyclus uitgaan of toch mijn langste van 32 dagen zodat ik test 23 over moet slaan?