Debs trek je daar alsjeblieft niets van aan! ik heb ook bijna nergens last van, en heb net nog een testje gedaan van kruidvat. Dikkere strepen kan niet. En je hoort veel vaker dat mensen geen klachtjes hebben, wees blij meis! En nu weer genieten!
Nou, NRG is 100% zwanger, Gaby heeft weer eitje klaar en ik raak uit mijn dip. Toch beetje goed nieuws hoor Natjes.
Milla dit word de vierde keer chemo vanaf 2005 dus tja of het helpt geen idee....miss uitstel van executie...maar men zegt dat het ook cronische kan zijn en door de chemo het weer stil gelegt wordt voor een langere periode....we zullen het wel weer zien....wil alleen dat mijn zwangerschap goed verloopt en dat mijn pa er nog is als er een kleine geborgen wordt
das wel weer waar...kan alleen momenteel niet zo goed tegen slecht nieuws, zullen de hormonen wel zijn!
Helemaal mee eens! Je hoeft geen klachten te hebben hoor! Waarom ga je op zoek naar dit soort informatie? Daar heb je toch niets aan? Debs, je bent zwanger en daarmee uit. Je bent het pas niet meer, als dat ook echt is gebleken. Kijk naar mij: het leek zo over als de pest, maar het mocht toch blijven zitten. Ik weet het, het loopt helaas ook vaak genoeg slecht af, maar waarom jezelf zo kwellen?
debs heel veel sterkte met je vader! jedidjah ik zou ook gewoon een verloskundige bellen want de huisarts kan nu ook niet veel doen
oow ben ik gelukkig niet de enige die weinig last heeft ppff begon me alweer zorgen te maken... Juud: waarschijnlijk door de combie van het nieuws van mijn pa....dat ik wanhopig wordt en zo graag wil dat hij z'n kleinkind in z'n armen kan sluiten en hopelijk nog heel wat jaren mag meemaken.....dat ik als de dood ben dat het fout gaat omdat ik idd zo weinig klachten heb...ik weet het zit mezelf gewoon gek te maken...en dat moet ik niet doen
Ik hoop voor je pa dat het inderdaad echt helpt. En het zou natuurlijk fantastisch zijn als hij jullie kindje gaat vasthouden. Laten we gewoon allemaal weer even positief zijn....
wat klote van je vader meid. ik denk aan jullie. even over wat je schreef.. ik heb hele week 6 niets gevoeld. vandaar mijn zorgen.. nu in week 7 zijn ze weer terug. dus ik zal er maar niet op gaan wat je las.
@ Gaby, en genoeg klusmogelijkheden in het weekend? @ Debs, verdorie, shit zeg, *knuf*, sterkte papa van Debs @ Juud, ja had hem verteld wat ie kon verwachten in het weeknd voor de komende tijd, zodat ie er op in kon springen. Heb echt een schat van een man @ Debs, niet op enge dingen google, stop daar direct mee, NU @ Jedid, ik had meteen vk gebeld niet ha
Ook niet te vaak doen. Na enige tijd zijn die testen ook niet meer betrouwbaar, vanwege schommelingen in je HCG-gehalte. Word je daar weer onzeker over. Dames, vertrouw erop dat je lichaam dit goed gaat doen. Zo niet, dan kun je het helaas niet tegenhouden. Maar de hele tijd doemdenken, heeft weinig zin. Ik begin ook weer te vertrouwen in deze zwangerschap, zelfs na zo'n heftige gebeurtenis. Kennelijk zijn niet alle tekenen van bloed ne kramp negatief...