wat een heerlijke mutsenbus zijn we toch he....als je ziet wat we toch allemaal met elkaar delen.... lief en leed.....vreugde en verdriet... een lach en een traan...vind ik dat we echt een byzondere bus hebben zo
Debs, shit van je vader. En luister naar al die mensen die zeggen dat je dat soort dingen ook helemaal niet moet lezen! Gaby: klussen! Hoe lang wordt je cyclus nu? (ongeveer)
jaaaaaaaa we zijn vanaf dat ik niet meer ongie ben nu elke dag aan de klus kijken of het nu zo lukt dan om de dag heb vriendlief al laten weten dat hij rechts moet schieten
Juud ben het met je eens! Think positive girlies!! And Pink.... Jedid: hoop dat je snel een echo kunt krijgen voor duidelijkheid meis.. voor jou gelden al bovenstaande woorden alleen als je daar zelf zin in hebt meis.. Knuf!
als hij op zaterdag / zondag gaat springen heb ik deze ronde een cyclus van 29/30 dagen dus vet beter
Ik ben afgelopen donderdag 'leeggelopen' en had weeënkramp, maar mijn kindje zit er nog steeds, alive and kicking... En ik heb al eens verteld dat ik bij Siem eigenlijk een tweeling had, maar dat het broertje/zusje nooit een kans had en is uitgestoten. Ik weet dat iedereen realistisch wil zijn, maar het kan ook echt goed gaan hoor. Jed:VK al gebeld?
ik zit te vreten sinds ik terug ben van tandarts. haha ik neem nooit meerdan 2 snijtjes brood sochtends heb al 4 op
meiden, geen enge dingen gaan lezen op internet hé! Ik heb mezelf daar he-le-maal gék mee gekregen.... en ook niet testen gaan doen, daar schiet je niks mee op!