Dat is het nadeel van internet. We komen tegenwoordig teveel te weten.. Soms handig maar kan ook nadelig zijn!
juud dat heb mijn moeder ook met mij gehad! ik was eigenlijk ook een 2ling maar die andere was ook af gestoten
Moet temp in de gaten houden van de vk ivm mogelijke blaasontsteking... Heb nu 3x getempt.. *36.2 *36.7 *37.0 En daartussen niets gegeten of gedronken of gelopen. Alleen maar gezeten. Volgens mij is die thermometer ontspoort of niet?
Heb er vrede mee, want broer/zus heeft zich opgeofferd, zodat Siem het kon halen. Ik weet niet of ik het hem ooit vertel, tenzij hij dergelijke vragen gaat stellen, omdat hij dingen aanvoelt of zo.
debs: balen van je vader. hopelijk helpt deze kuur om de boel een lange periode op te houden gabs: joehoe, een vroeg ei, gelukkig! lekker aan de klus en dan aansluiten bij de rest van de zwangeren. Juud: blij dat je weer vrolijker wordt!
@Jedid je kunt echt beter de vk bellen. Ik had mijn intake ook nog niet gehad.. En de HA kan waarschijnlijk toch niks voor je doen...
net als juud zeg ,kan je niet een plasje inleveren ? je kan bij de etos ook zelf een test kopen om op blaasonsteking te testen!
Ik heb z'n flauw vermoeden dat Lim geen koek hoeft. Maar ik heb al trek dus doe mij maar een plakje En nou niet zo sentimenteel met z'n allen, ik zit wel op m'n werk hè
Foei foei Cin. Als mijn baas daarachter kwam. Zit soms op mijn werk, tijdens een praktijkles (dat de leerlingen in een computerlokaal een grote opdracht van een uur moeten doen) ook hier, maar ben altijd zo bang dat er iemand meekijkt op het scherm... Enne, neem zoveel plakjes als je wilt. Ik wil Lim gewoon de kans geven. Misschien vindt ze dit wél lekker en anders neemt ze wat thee...