Debs haar vader moet weer aan chemo. NRG is 100% zwanger Jed heeft bloeidngen en kramp Gaab heeft een eitje klaar staan De rest is moe...
Haha, zolang ik mijn werk afheb zegt er niemand wat. En ze weten het niet natuurlijk, maar of ik nu hier zit of gewoon een beetje doelloos surf...
Achter mijn eigen bureau heb ik natuurlijk meer vrijheid, maar dan moet ik ook veel doen (toetsen maken, nakijken, afspraken plannen etc.) Tijdens lessen dus af en toe wat tijd. Nu herfstvakentie ne we hebben besloten dat Siem gewoon naar KDV gaat, zodat ik wat tot mezelf kan komen. Het doet me ook echt heel goed, merk ik.
Thanx juud, je bent een schat! (hoef ik tenminste niet helemaal terug te lezen..) @ debs: jemig zeg! das balen.. maar had je al wel verwacht, toch?! of heb ik dat nu verkeerd!? Dikke knuff meid! en heeeel veel sterkte voor je paps! Mijn gedachten zijn bij hem! @ NRG: GEFELICTEERD! @ Jedid: ohww nee toch! En nu?! je had gister toch ook al iets verlies? Dikke knuff meid! @ Gaab: oeeh.. aan de klus jij! Waren ze mooi in beeld te zien? Dan heb je nu een kortere cyclus, of verbeeld ik me dat nou?! Dat zou wel fijn zijn, toch?! @ pixie: aaaah meid toch! dikke knuff! Tandarts is nooit leuk! Was verder wel alles goed? Trusten! @ Juud: Hoe is het met jou dan? Slim van je dat je Siem gewoon naar het KDV doet! Ff tijd voor jezelf mag ook wel eens, toch?! (lees: MOET!) @ all: hoe het hier is?! same old, same old heb gister tabletjes gekregen van de HA en ben benieuwd of ze hun werk doen... Dus ik sluit me graag aan bij de club van hangerige busbewoners..
Hoi Rem, Met mij wel aardig vandaag. Heb weer beetje goede zin. Heb me zelfs eens leuk aangekleed (liep al dagen in trainingspak te hangen). Ga zo kraamzorg bellen en verzekeraar. Ook aanmelden voor zwangerschapscursus. Even wat positiefs doen dus!
Op kruidvattestje van vandaag staat: Na 5 minuten resultaat niet meer aflezen. Een positief resultaat kan dagen blijven staan, maar een negatief resultaat kan na vijf minuten toch nog veranderen in een positief resultaat(???) Dus... bestaan er dan wel indrooglijntjes............?
Weet ik niet meis, maar ik heb het al vaker gehoord. Houd dus die 5 minuten aan. Ik heb het zelf eens op een Apotherstest gehad, dat na 10/15 minuten een heel licht streepje verscheen. Durfde er dus ook niet op te vertrouwen, vanwege die bijsluiter.
Dat is goed om te horen! Gelukkig maar! Oeeh, dat zijn inderdaad leuke dingen! Nouja, leuk?! Regeldingen zijn niet altijd leuk, maar het is idd positief! Heerlijk toch! Fijn dat je er zo tegenaan kan kijken nu! Hoe is het met Siem eigenlijk? Hij was een tijdje terug toch elke keer ziek, of heb ik dat nu verkeerd?
Deze (ovu)tester is door d'r testjes heen En volgens mij had ik m'n ei nog niet gevonden (zie album), al had ik gisteren wel ei-pijn en vandaag een hogere temp.
Nee, heb je goed. Nu gaat het naar omstandigheden vrij goed, maar het blijft kwakkelen. Kinderarts wilde nog niets doen, en hem echt op eigen kracht hieroverheen laten komen. Wij zijn het daarmee eens, maar willen wel goede controle. Dat doen we dus nu. Even in rustig vaarwater...
Heb mijn ei gehad en ga heerlijk liggen op het wachtbankje ben geloof ik nu de enigste die moet wachten.. Dus de hele bank voor me alleen
@ cin, vreemd want op je temp kaartje lijkt je ei indd geweest te zijn, maar je ovutestjes doen niet veel bijzonders Gewoon nog even doorklussen en temp in de gaten houden!
hey remmar ja klopt nu is me cylus korter gelukkig als me ei echt in het weekend komt dan heb ik een cylus nu van 29/30 dagen