Hmmm, lees net op de site dat de cursus zwangerschapsyoga alleen in Venlo en Venray gegeven wordt, en niet hier in het dorp. Ik ga daar toch eens navraag over doen, want volgens mij was er ook een cursus hier. Ik wil wel graag in het eigen dorp blijven...
@ cin: die ovutesten geven idd nog niet echt duidelijk een ei aan ofzo.. hmm.. wat balen dat je ze op hebt nu! Worden ze normaal wel echt donkerder bij jou? of is dit je eerste ronde ovutesten? @ Juud: wat rot dat hij blijft kwakkelen... Maar idd, denk dat t misschien wel het beste is om z'n eigen lichaampje het werk (proberen) te laten doen... Nou, idd, goede controle zou ik dan ook wel graag willen, als het mijn kindje was geweest.. wel vervelend dat t niet helemaal over gaat.... @ Jeanine: Eerlijk delen hoor haha... @ gaab: oh, dat is zeker beter! als je cyclus daar op uit zou komen! goed nieuws dus eigenlijk!? WHoei, het heeele weekend klussen jij! Ik weet wel waar gaby te vinden is dit weekend! haha.. @ Milla: lief doen jij haha... eerlijk zullen we alles delen..
remmar ja de gyn zei dat hij verwacht dat hij in het weekend gaat springen haha precies jullie weten wel als ik niet online ben wat ik aan het doen ben
M'n testjes waren de eerste ronde wel donkerder. Ik zal vanavond de twee donkerste er eens naast leggen. Ondertussen zit ik met één bil op het wachtbankje, haha. (En klussen we nog even door) Ik ga even lunchen, tot later! Rem: Ik hoop dat die pilletjes van de HA werken!
meiden heb jullie hulp nodig! http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enf ... ductPage=0 Deze pantalon is er in N-maten en L/K maten? Wat bedoelen ze daarmee? Heb namelijk een xtra lange versie nodig..welke neem je dan? ieehhh snap het echt niet!
krijg de link er niet op, maar dit is de product omschrijving: Stretchpantalon Bestelnummer: 384079Y Trendy city-model in herenpantalonstijl, met persplooien. Twee klepzakken met knoop achter. Band met ceintuurlussen en bijzonder elastische inzet rond de buik. Lengte ca.: N-mt. 106 cm, L-mt. 114 cm, K-mt.100 cm. Zeer prettige, zachte stretchkwaliteit: 64% polyester, 31% viscose, 5% Elastan.
was het zo simpel? En als je die optie doet kan je kiezen tussen de 17 en 88. Neem aan dat de 88 dan lengtemaat is?
snap het dan nog niet, kan dan alleen 88 invullen. Geen breedte maat, hoe weet ik dan of ik in die 88 kom?
Ben ik weer. Ik zou de L-nemen, en dan je gewone wijdtemaat. Tenzij je met XL bedoelde dat je een brede nodig hebt. Wat ze hier aangeven is de lengte van de pijp.
Ohhhhhhhhhhh dacht dat ik alleen op het wachtbankje had plaatsgenomen, maar trek mijn benen graag voor jullie in hoor!!! MilkHd en Mila Rose nog even en jullie testen postief!!!!!!!!!!!!