En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb een overzicht voor je:
    N K L
    38 19 76
    40 20 80
    42 21 84
    44 22 88
    46 23 92

Ik hoop dat je hier iets mee kunt

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dat wordt dus voor de lange broekspijp: 84

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hmmm, mijn schema komt er niet zo mooi uit als bedoeld, maar goed...

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. had het ondertussen ook net voor je gevonden! haha..

5. natjes

natjes Niet meer actief

aaah juud kijk nou snap ik het!

6. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

nou ja zeg :/....mailik net naar baby-dump om te vragen wat de lengte van een spijkerboek is (die online te bestellen is) krijg ik het antwoord terug dat de lengtes groter worden na mate de broekmater wijder worden...dus ik moest maar langs de winkel komen zodat ik kan passen :confused: wat heb ik daar nou aan haha....ze willen me zeker langs hebben zodat ik ook gelijk de hele uitzet kan kopen :p

dus daar schiet ik nog niks mee op.of langs gaan dus...maar de prijs is wel erg leuk en heb toch wel al zo een broek nodig....blijkbaar :oops:

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ben er weer even vandoor!

Ga lunchen en daarna wat telefoontjes plegen. Ook wat was vouwen en nieuwe was draaien.....

Daarna kom ik weer terug!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Debs, ga gewoon uit van je eigen maat of eentje groter. Lengte altijd lastig natuurlijk, online...

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nu echt weg!

10. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Hey dames, hoe is 't hier? Nog zwangeren erbij?
    Zie dat natjes zwanger is, van harte meis! :)

Wilde even doorgeven hoe 't gister ging bij de fertiliteitsarts. Ze heeft me echt ontzettend gerust gesteld, er is ook helemaal niks aan de hand. Heb zitten stressen om niets. Heb 'n inwendige echo gehad en alles ziet er perfect uit, en ze zei dat heel veel onderzoeken bij ons niet nodig zijn omdat we ooit al eens zwanger zijn geweest, dus dat is het ultieme bewijs dat alles wel goed zit. Heb alleen 'n wat langere cyclus dan gemiddeld maar dat wist ik al.
    Ik hoef niet aan de Clomid ofzo want ik heb gewoon eisprongen. Moet gewoon wat geduld hebben.. :oops:

11. natjes

natjes Niet meer actief

debs jij ook langere benen dan gemiddeld?

Heb nu een spijkerbroek van mamalicious aan... valt wel redelijk...maar soms toch net even te kort voor het mooie... stop ze nu maar in mijn uggs... haha :)

Maar de otto blijkt dus ook lengtematen te hebben ;)

12. natjes

natjes Niet meer actief

tnx meid,

en jij test gewoon over 8 dagen positief ;) Ik was 1 oktober naar fertiliteitsarts geweest en testte 2 oktober positief... :)

13. natjes

natjes Niet meer actief

aaargghhh debs zie op de site van baydump dat ik gewoon 10 euro meer heb betaald in die winkel! :confused:

14. debsje1977

nee ben 171 dus gemiddeld ;)
    heb spijkerbroek lengte 32.

wel lekker stoer je spijkerbroek in je uggs :D
    zoek een spijkerbroek met gewone rechte pijp..en bij de dump hadden ze ze voor 24.95..vond ik mooi prijsje voor iets wat je maar 7 a 8 maanden aan hebt....heb ze ook wel al gezien voor 50 euri maar vind ik beetje te gortig eigenlijk....maar merk idd wel dat ik er al 1tje nodig heb....en ben hier al bij de winkels geweest en daar hebben ze geen positiekleding...schiet ook niet op hahaha....wordt zaterdag toch de stad maar us in dan denk ik ;)

15. debsje1977

Voor wat? bij babydump 10 euri meer? nou echt goedkoop is tie dan ook nie he :(
    Btw weet je nog dat waanzinnige leuke bedje wat ik zo gaaf vond maar veels te duur op em em em foto's gezet toen.

Gister bij pap's en mam's...zegt me pa ineens....dat bedje he.....ja pa? ga maar halen ik betaal hem :D:D WWWOEEEPPPPPIEEEEEEEEE:D:D:D:D

16. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Oh wat goed zeg, hoop idd dat 't zo gaat hihi.
    Hoe lang was jij al bezig?

:D Waaauw, zie net in de Okt. Nod dat Jedid ook zwanger is, wat leeeeeeeeeeuk! Ff 'n persoonlijk berichtje sturen dan..

17. natjes

natjes Niet meer actief

uhhmmm nour voordat je dat doet... jed is sinds gisteren aan het bloeden... moet nog echo laten maken. Wacht to haar ha terug belt!

Waren bezig vanaf februari!

18. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Ooooh jeee....te laat... :( Heb 'm al verstuurd...ik hoop echt dat er niets aan de hand zal zijn...

Wat goed zeg, geniet er maar lekker van! :baby:

19. natjes

natjes Niet meer actief

Gaan ervanuit dat het er nog gewoon zit, juud had vorige week ook ineens veel bloedverlies en daar zit ook nog een hummeltje in.. Maar ze leest al mee geloof ik dus ze ziet um vanzelf wel

20. debsje1977

zeg natjes...hebbie ookal zwonderbroekjes aan? vandaag ik voor het eerst...zit wel lekker alleen rols tie steeds af omdat me broek in de weg zit hahah :oops:

Deel Deze Pagina